Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

16 ožujka 2006


Brojim dane do projljeća i zima je ljepa ali meni samo kada pada snijeg. Prošetala sam vrtovima iza zgrade , Narcise su stidljivo pokazale svoje listiće a tulipani ih slijede. Toplo sunce je pozvalo moju znanicu da počne neke radove u vrtu dok njen psić veselo trčkara za loptom. Ima nešto u zraku, dolazi nam proljeće sa svim svojim bojama
Prva slika ovog vjesnika proljeća je pala.




A zašto je zovu visibaba, kad je tako mlada

0 Comments:

<< Home