Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

31 srpnja 2011

Na sve moguče načine pokušavam doći na ovaj blog i nikako ne mogu. Ne priznaje mi sigurnosno pitanje. Sada sam tu jednostavno, :) preko google tražilice. Pitam vas kako je to moguće :)))) Toliko o zaštiti!! Da napomenem ja sam vlasica ovog bloga

Oznake:

3 Comments:

  • At 2/8/11 2:11 PM, Anonymous Anonimno said…

    Hi

    What do you thing about below diet supplement? I'm going to buy something good for muscle growth. Please give me a piece of advice.

    [url=http://www.ultimate-nutrition.pl/ultimate-adrenoline.html]AdreNOline[/url]

     
  • At 1/10/12 7:27 PM, Anonymous Anonimno said…

    Nice рost. I learn something new and challenging on sites Ӏ stumbleuρon еveгy day.
    ӏt's always exciting to read content from other authors and use something from other web sites.
    Here is my web-site ; My Journey Into A New Life

     
  • At 1/7/18 8:13 AM, Anonymous Anonimno said…

    I'll immedіately gtab уoᥙr rss as I cɑn't in finding your e-mail subscription hyperlink ߋr newsletter service.
    D᧐ you hаve any? Kindly permit me know so that Ι cοuld subscribe.
    Ƭhanks.

     

Objavi komentar

<< Home