Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

21 ožujka 2006



Nagrada Goranov vijenac za 2006 - Škunca Andriana

Goranov vijenac, nagrada za poeziju ustanovljena je 1971. godine. Zamišljena je kao krunska potvrda iznimnih opusa hrvatskoga pjesništva (do 1990. i pjesništva na jugoslavenskom kulturnom prostoru). Nagrada se sastoji od "Vijenca", rad akademskog kipara Vojina Bakića, novčane nagrade i diplome. Dodjeljuje je stručni žiri sastavljen od renomiranih pjesnika, kritičara poezije i bivših dobitnika te nagrade. Uručje se na prvi dan proljeća, 21. ožujka u Lukovdolu, rodnom mjestu Ivana Gorana Kovačića.
Kratka biografija
Andriana Škunca rođena je 9. ožujka 1944. u Bjelovaru. U Novalji na otoku Pagu, gdje i danas živi djelom godine, provela je djetinjstvo. Na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu studirala je Kroatistiku i komparativnu književnost.
Sve što se može reći o ljubavi, može se reći i o poeziji. Pa evo jedne “ljubavno-poetičke” poruke Andriane Škunca suvremenoj hrvatskoj poeziji u upitnom obliku: ako reći da sve što nas može izmijeniti posjedujemo u sebi?

Nisam stavila ni jedan cvijet, Adrijana Škunca je proljetni cvijet Hrvatske.

5 Comments:

  • At 26/3/06 12:12 PM, Anonymous Anonimno said…

    Iskreno mi je drago sto je Adriana Škunca dobitnica ovogodisnje "Goranove nagrade". Citala sam i slusala prekrasnu poeziju koju je uz sve to upotpunila i prekrasno izradjenim fotografijama, zapravo, jedna svestrana osoba, koja ima dar za izrazavanje, ali i za trazenje motiva i odabir pravog i lijepog u svakom pogledu.Hvala ti sto si ovo stavila na blog, zavrijedilo je...

     
  • At 26/3/06 10:09 PM, Anonymous Anonimno said…

    dahlia has left a new comment on your post "3/21/2006 10:27:00 PM":

    Iskreno mi je drago sto je Adriana Škunca dobitnica ovogodisnje "Goranove nagrade". Citala sam i slusala prekrasnu poeziju koju je uz sve to upotpunila i prekrasno izradjenim fotografijama, zapravo, jedna svestrana osoba, koja ima dar za izrazavanje, ali i za trazenje motiva i odabir pravog i lijepog u svakom pogledu.Hvala ti sto si ovo stavila na blog, zavrijedilo je...

     
  • At 27/3/06 10:52 PM, Blogger Ksenija said…

    Nekako sam znala da če ti biti drao Pa i ti si pjesnik i znaš šta je ljepo. Negdje mi je u sječanju da si i ti slikala. samo to sve objav i vidjet češ da si i ti ....

     
  • At 30/4/11 12:29 AM, Anonymous Anonimno said…

    Extremely rated post. I study something completely new on totally different blogs everyday. Deciding on one . stimulating to read the paper content from different writers and be taught a little something from their website. I’d like to apply certain of this content material on my blog you’re mind. Natually I’ll give a link here we're at your web-site. Recognize your sharing.

     
  • At 14/5/11 1:32 PM, Anonymous Anonimno said…

    Да если копнуть в инете подобного добра навалом!

     

Objavi komentar

<< Home