Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

03 listopada 2006


Možda ste to čitali, ali voljela bi da se podsjetite jer taj par se borio da podigne potomke a ja sam to pratila ne planirano, vjerojatno je tako trebalo biti
Na trenutak prekinuta ljepota dana Kuham ručak i pogledavam kroz prozor. Proljeće se probudilo. Procvale su šljive, trešnja samo što nije otvorila svoje cvijetče. Puno je ljubavi u zraku, ptičice skupljaju grančice za gnijezda. Vrapčić ima pun kljun suhe trave i pokušava načupati još, pa mu ispada i ono šta je načupao. Grlica ne može ostati ne zamijećena, svaki puta kad se sprema na spust prema tlu upozori karakterističnim usklikom kao da kaže ja slijećem. Na tlu bira vrlo pažljivo grančice i uzlijeće tik uz moj prozor. Najednom neko komešanje, lupetanje krilima, ne mogu vjerovati! Kos je napao grlicu, bolje rečeno sa grlice si načupao perja za gnijezdo. Užas. Kos odlijeće punog kljuna perja, grlica se pokušava sakriti i kako leti sa nje otpada perje. Vrapci ga skupljaju, pa i njima treba toplo i mekano gnijezdo. Trebalo je oko deset minuta i sve je krenulo dalje kao da se ništa nije desilo. Izgleda da meni treba ipak malo više vremena. Koliko ja znam a to znanje nije baš veliko. Nikada nisam to čula ni čitala da kos napada drugu pticu da si uzme perje za gnijezdo. Zato sam danas ovo stavila na blog i posudila sliku od moje susjede Irene, koju je slikala prošle godine. Na tom istom mjestu grlica koju sam opisala da radi gnijezdo.

Kad sam pisala ovo nisam ni znala da ču pratiti sudbinu tog para do današnjeg dana.
Nastavak slijedi.

2 Comments:

  • At 4/10/06 6:16 PM, Anonymous Anonimno said…

    nisam ni ja to znala i iznenadjena sam, bas me interesira nastavak.....Zelim ti lijep i uspjesan ostatak dana...

     
  • At 5/10/06 9:30 AM, Anonymous Anonimno said…

    i ja jedva čekam nastavak.. :o)) pusa!!

     

Objavi komentar

<< Home