Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

21 rujna 2006

Dočekalo me iznenađenje u vrtu, zbunjeni jaglac. Procvao je, ali jako neobično pa makar je to kultiviran jaglac. Preko svojeg lišća osjetio je velike vrućine pa nagli pad temperature sa kišom i ako se sjećate negdje je pao i snijeg, mislim da je to bilo na Zavižanu. Porasle su temperature padala je kiša pa je njemu to značilo proljeće i procvao je. Pogledajte taj cvjetić kao da je periskop koji traži proljeće i ispituje zar sam se ja to zabunio. Zapravo i on je dokaz da je došlo do globalnog zatopljenja. Osjećam se tako nemoćno jer tu ne mogu ništa. Da je krivac grupa ljudi čovječanstvo bi poduzelo korake da to spriječi. Krivo je čovječanstvo pa tko bi onda trebao da poduzme nešto?

Čovjek je sebi najveći neprijatelj.

Posljednje tri godine najtoplije od 19. stoljeća

Zbog globalnog zatopljivanja izumiru žabe, leopard, guske

Antarktika se topi brže nego što se mislilo

Opasno klimatsko zagrijavanje za 21 godinu?

Otopio se vrh Mount Everesta zbog globalnog zatopljivanja?

Osim što uništava okoliš, globalno zatopljenje i direktno uništava naše zdravlje.

Nagle promjene temperature, ili ekstremno visoke ili niske temperature kobno utječu na zdravlje

5 Comments:

  • At 21/9/06 11:57 PM, Anonymous Anonimno said…

    E pa dakle...ovo je doista neki telepatski znak! Danas sam u svom vrtu promatrao procvali jaglac, vrlo sličan tvome samo je moj bordo crvene boje sa žutim i mislim si-jaglac?- što se događa?-sve se živo pobrkalo! Sad mi je krivo da ga nisam poslikao. Sutra putujem na vikend odmor, A što ću, treba iskoristit globalno zatopljenje (možda se i okupam?)

     
  • At 22/9/06 6:34 PM, Blogger Ksenija said…

    Blago tebi, okupaj se i za mene samo ako je iznad 17c. Očekujem dobre fotke naravno.Želim ti sunčane dane.

     
  • At 22/9/06 8:16 PM, Anonymous Anonimno said…

    zaista cudno...ucili smo u skoli da je jaglac vjesnik proljeca....ma sve se ovo izokrenulo...valja sve prezivjeti....

    ugodan vikend zelim...

     
  • At 22/9/06 8:48 PM, Anonymous Anonimno said…

    Draga Gospođo Ksenija,hvala na posjeti i tragu Vaših vrijednih prstića...zadovoljstvo je doći kod Vas,odmor za oči i dušu...jadni preljepi jaglac...što smo učinili sami sebi?...svakim danom sve više se trujemo...nigdje više čovjek ne može pronaći zdravu hranu,jer više nema "zdravog" zraka...moja mala porodica bavi se poljoprivedom...pokušavamo uzgojiti sve na prirodan način...bez kemikalija...bez otrova...držimo kokoši,patke,zečeve i od gnoj koji oni naprave upotrebljavamo za pognojavanje zemlje...uzgajamo krompir,bijeli i crveni luk,blitvu,spanjak,3-4 vrste različitog kupusa...na ljeto papriku,rajčicu,krastavac,patliđan...sada imam za berbu mladi fažol i makedonsku crvenu pariku...idem na tržnicu,ali primjetila sam da ljudi ne znaju što valja...ako na salati vide malenog spuža to za njih nije salata koja je jestiva...ona iz plastenika je bolja...oko naše zemlje niču plastenici kao gljive poslije kiše...na tone otrova se potroši i kako onda to jesti...i kako pored svega toga ne očekivati ovakvo stanje kakvo jeste...ovo što se sada dogodilo ovm malom slatkom jaglacu ,dogodilo se kod nas mandarinama...zatoplilo je i one su procvjetale,nakon toga kiše ,tuča i zahlađenje...cvijetovi su otpali...plod koji je počeo rasti pocrnio je i otpao...ništa više nije kako valja...
    Oprostite mi na ovako dugom komentaru,ali ova tema me ponijela...ljuta sam na ljude što su tako nemarni,pogotovu ovi naši u lijepoj Dolini...
    Pozdrav iz srca...

     
  • At 22/9/06 10:36 PM, Blogger Ksenija said…

    Ne čudi me dugačak komentar i ja bi još svašta napisala ali blog je tako osmišljen jer smatram da se ne čitaju dugački tekstovi.Da ja sam isto ljuta, zaplašena i najgore nemočna. A ljudi su zbunjeni više neznaju šta je dobro.
    Hvala na posjeti.

     

Objavi komentar

<< Home