Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

14 rujna 2006

KAKTUS SAGUARO------ Slika je skinuta sa interneta

Saguaro koji živi više od 150 godina može dostići visinu od 6 metara i težiti do osam tona. On predstavlja centar života u pustinji, jer njegovi cvjetovi i plodovi predstavljaju izvor nektara za različite ptice.
Kaktusi imaju sposobnost pohranjivanja zaliha vode u listovima i zadebljanim dijelovima stabljike, pa mogu uspješno preživjeti duga sušna razdoblja u pustinjama i ostalim suhim područjima u kojima žive. Oni (uz neke iznimke) nemaju listova. Domovina kaktusa je Američki kontinent i njegove pustinje i polupustinje na jugoistoku SAD-a, Meksika i Andi. Imaju bodlje da bi po vrućini izgubili manje tekućine i kao obranu od neprijatelja. Čitala sam da je jedna žena svakodnevno tepala svom kaktusu da ga ona čuva i da će imati vode koliko mu treba. Kaktus je odbacio sve bodlje i dalje uspješno napredovao.

Imala sam kaktus kojeg sam dobila od meni jako drage osobe i nakon deset godina pokazao je pupoljak. Pa kako to obično biva morala sam mjesec dana na put. Teškom mukom sam ga ostavila na prozoru i velikim žaljenjem kako neću vidjeti cvijet morala sam otputovati. Po povratku nakon mjesec dana najprije sam otišla vidjeti kaktus. Našla sam ga prevrnutog, pupoljak dugačak oko trideset centimetara zatvoren. Unijela sam ga u kuću i sjala bez riječi. Pa on je čekao da mi pokaže cvijet. Teško je to za vjerovati. Dok sam raspakiravala stvari cvijet se otvorio, nikad prije i nikad poslije nisam imala ljepšu dobrodošlicu u životu. Kad sam se preselila morala sam ga dati i dala sam ga ženi koja voli cviječe a nisam razmišljala da možda baš nije za kaktuse…………….

Imam molbu dragi moji posjetici. Htjela bi pomoći mom dragom prijatelju Svantevidu da pronađe gdije bi mogao kupiti ćaj naziva Opuncije a možete ga vidjeti na adresi http://sklep.mokate.com.pl/popup_image.php?pID=403&osCsid=b193473cccf8feb6b02d10e238a29cb2 . ja ču vam biti zahvalna a njemu će te ispunti tako skromnu želju.

15 Comments:

  • At 15/9/06 12:13 AM, Anonymous Anonimno said…

    Da znaš da ti vjerujem na svaku tvoju riječ, i to ne samo da vjerujem u to što govoriš već vjerujem u to što i ti vjeruješ! SVA živa bića reagiraju na odnose, na pažnju na ljubav! SVA živa bića to ZNAJU i pokazati! Oni koji ne znaju pokazati nisu biljke već žalosni primjer emocionalnih invalida.

     
  • At 15/9/06 12:46 AM, Anonymous Anonimno said…

    Skoro da zaboravim!- Kaktusi su priča za sebe u mom biljnom svijetu, volim ih čak i piti! No nikako da nabavim čaj od OPUNCIJE! Ovim putem pozivam sve u potragu za informacijom- gdje mogu kupiti ovaj čaj? http://sklep.mokate.com.pl/popup_image.php?pID=403&osCsid=b193473cccf8feb6b02d10e238a29cb2

     
  • At 15/9/06 8:03 PM, Blogger Ksenija said…

    Svant, prvi puta čujem za taj čaj. dali je to samo tvoja znatiželja i li si ga pio.Dali je možda ljekovit? Dobro nije važno dat ču sve od sebe da saznam. Ja baš nemam puno posjetioca pa neznam kakav če biti uspjeh.

     
  • At 15/9/06 9:34 PM, Blogger Ksenija said…

    Svant, konaćno sam svladala stavljanje linkova i potrošila sam dosta vremena da na svom blogu napišem za tvoj čaj samo zato jer moj blog primi link a kad ga edtiram ništa od toga i još tome pola teksta nestane pa to po neikoliko puta.A baš sam se htijela pohvaliti kako ja to znam. Usput krepava mi raćunalo i sada sam na laptopu kojeg zovem hitler ajd pogodi zašto?Ne žalim se ja samo komentiram.

     
  • At 16/9/06 11:54 AM, Anonymous Anonimno said…

    Joj, hvala ti na trudu (nisi trebala) Ja sam se tog finog čaja sjetio kad sam ugledao tvoj kaktus. Pio sam ga samo jednom pa mi je ostao u ugodnom sjećanju, no mislim da ga kod nas nema u prodaji (ali nikad se ne zna?)

     
  • At 16/9/06 7:03 PM, Anonymous Anonimno said…

    Čitam Vas već duže vrijeme i evo, prvi put ostavljam komentar...ne volim kaktuse,ali ovaj me opčinio...ima tako prekrasan cvijet...pozdrav...

     
  • At 17/9/06 4:54 PM, Blogger Ksenija said…

    Auroraisa,tako je ugodno saznanje da još netko čita osim ovdije potpisanih.Promatram cvijet kaktusa i tražim u čemu je ta ljepota kada se baš najbolje ne vidi, pa si mislim da si ti možda ipak mislila na cvijet koji je ispod hoya carnosa (voštani cvijet).Hvala na posjetu.

     
  • At 19/9/06 8:40 AM, Anonymous Anonimno said…

    ja baš volim kaktuse.. za to je mama kriva.. uvijek smo ih doma imali.. pusam te! žurim na ispit.. :o)

     
  • At 27/1/10 2:14 AM, Anonymous Anonimno said…

    Очень хороший пост! Спасибо за проделанную работу!

     
  • At 28/1/10 8:54 AM, Anonymous Anonimno said…

    Ну ты даёшь!

     
  • At 29/1/10 11:44 PM, Anonymous Anonimno said…

    Ничего такого классного раньше не читал….

     
  • At 30/1/10 6:00 AM, Anonymous Anonimno said…

    Ну, прям шедеврально!))))

     
  • At 30/1/10 11:49 PM, Blogger Ksenija said…

    Prijatelju anonimni Rus. Ako znadeš pročitati hrvatski tekst onda znaš i napisati na hrvatski poruku. :))

     
  • At 2/2/10 4:34 PM, Anonymous Anonimno said…

    Спасибо. То, что нужно ))

     
  • At 19/3/18 12:02 PM, Anonymous Anonimno said…

    Heya i'm for the first time here. I found this board and I find It truly useful &
    it helped me out a lot. I hope to give something back and help others like you helped
    me.

     

Objavi komentar

<< Home