Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

31 srpnja 2007

Gornja slika: Mrežnica se stopila sa prirodom
Sunce na zalasku miluje mrežnicu.
Drago mi je da sam taj spektar boja uspjela uloviti i podjeliti sa vama.

Oznake:

1 Comments:

  • At 9/8/07 11:59 PM, Anonymous Anonimno said…

    Ma prekrasan slide show Mrežnice si napravila! Nekako smo svi mu zadnje vrijeme pozaspali sa blogoaktivnostima. Ljeto je pa smo sporiji a i malo smo se s vremenom zasitili bloganja, jer posao je to pravi! Važno je ne odustajati! Pozdrav svim tvojim posjetiteljima i tebi naravno!

     

Objavi komentar

<< Home