Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

24 travnja 2007


Tulipan njega

Tulipan je prekrasan cvijet koji nas uveseljava u sunčanim danima proljeća. Proljeće je dosta kišovito ali kiša nikada ne iznenadi tulipan, on zatvori svoje latice. Pa rekla sam vam on je čaša za sunce. Neki tulipani cvatu početkom travnja, neki početkom svibnja a neki koncem svibnja. Pa ako volite tulipane sadite ih tim redom pa će te dulje uživati u njegovom cvijetu. Voli plodno i sunčano tlo. Kada ocvate obavezno odrežite stapke tako da se ne troši energija u stvaranje sjemena nego u debljanje lukovice. Lukovice mogu ostati uzemlji od rujna do prosinca . Moj savjet bi bio da ih u rujnu rasadite da se stignu dobro ukorijeniti. Vole biti posađeni u skupini a to nije loše jer tako izgledaju ljepše kada procvjetaju.

0 Comments:

Objavi komentar

<< Home