Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

01 travnja 2007


Japanska dunja

Japanska dunja je skroman grm i uspijeva na siromašnom tlu. Cvate u rano proljeće i to prije nego pokaže listove. Cvjetići se drže u skupinama na samoj grani i čuva ih trnje. Cvijetovi su dugo na granama. Ova godina je iznimna pa je kod mene u cvijetu dva mjeseca i baš me zanima koliko će još dugo trajati. Presađuje se reznicama. Moja japanska dunja svake godine u jesen ima po trideset plodova. Izgledaju kao jabuke jako su tvrdi i trpki. Ne znam dali su jestivi.

Koliko se god trudila nisam našla taj podatak.

3 Comments:

  • At 14/4/07 8:57 AM, Anonymous Anonimno said…

    plodovi su jestivi. mislim, nisu otrovni, pa se mogu jesti. no, nemaju baš neki okus, pa se može reći da su jestivo-neukusni :-)
    pozdrav, nina

     
  • At 12/10/09 10:17 PM, Anonymous Anonimno said…

    Jestivi i jako zdravi. Puni vitamina C, nekih djetnih vlakana i slicnih stvari. Trpki moraju biti. Sve dunje su trpke..više-manje. Ima dosta podataka o plodovima na netu, sve na engleskom, naši izgleda nisu zainteresirani. Uglavnom, ja ih jedem i još sam tu :)

     
  • At 11/4/11 1:56 PM, Anonymous Anonimno said…

    треба проверити:)

     

Objavi komentar

<< Home