Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

22 ožujka 2006









Anemona, kad sam slikala ovaj cvijet moj zakoniti ga je stavio kao screensaver i bilo ga je divno viđati, kad got se upalilo računalo.

ANEMONA

Ovaj lijepi cvijet žarkih boja čije latice djeluju poput ljupkih otvorenih usta ime je dobio po grčkoj riječi koja označava vjetar. Možda zbog toga i simbolizira prolaznost, potsječajući na ljubav podložnu hirovima i promjenljivim raspoloženjima i strastima. Vjeruje se da je anemona rođena od vjetra i da joj on gasi i odnosi život. Anemona je simbol duše otvorene duhovnim utjecajima.

0 Comments:

Objavi komentar

<< Home