Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

26 travnja 2006


Procvala je jabuka, trebali bi je slaviti kao trešnju u Japanu. Jabuka je najzdravija vočka i bilo bi dobro svaki dan pojesti barem jednu. Piše u bibliji da je Eva griješila, a ja kažem; zašto je Adam uzeo jabuku, mogao je tražiti krušku ili uzeti nju.Pa on je grješijo.

U Bibliji piše da je Bog Adama postavio u Edenski vrt da bi ga njegovao i brinuo se za njega, te mu je rekao: "Sa svakoga stabla u vrtu slobodno jedi, ali sa stabla spoznaje dobra i zla da nisi jeo! U onaj dan u koji s njega okusiš, zacijelo ćeš umrijeti"Potom piše da je Bog uspavao Adama, uzeo jedno od njegovih rebara i stvorio ženu da bi Mu bila družicom. Nakon toga, rečeno je, zmija je nagovorila ženu da jede sa stabla, govoreći: "Nego, zna Bog: onog dana kad budete s njega jeli otvorit će vam se oči, i vi ćete biti kao bogovi, koji razlučuju dobro i zlo" Potom je Eva jela sa stabla i dala plod Adamu, koji je također jeo; njihove se oči otvoriše te, vidjevši da su nagi, pokriše svoja tijela listovima. Zbog tôg ih je čina Bog ukorio. Bog reče Adamu: "Ti si dakle jeo sa stabla s kojega sam ti zabranio jesti? Adam odgovori: "Žena koju si stavio uza me - ona mi je dala sa stabla, pa sam jeo". Tada je Bog ukorio Evu, a Eva je rekla: "Zmija me prevarila, pa sam jela". Stoga zmija bijaše prokleta, a neprijateljstvo posijano između nje i Eve i između njihovih potomaka. I Bog reče: "Evo, čovjek postade kao jedan od nas - znajući dobro i zlo! Da ne bi sada pružio ruku, ubrao sa stabla života pa pojeo i živio navijeke!". Zato je Bog čuvao stablo života.

0 Comments:

Objavi komentar

<< Home