Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

11 travnja 2006






Bergenija

Zimzelena biljka. Često se dešava da procvate još ispod snjega.Smatram je dominantnom i čuvaricom granice, jer ako je posadite uz rub gredice neče dozvoliti da se drugo bilje tu pojavi. Ima veliko kožnato lišče kojim pokriva dosta prostora.Rekla sam vam da voli dominirati, zato se vladajte sa punim respektom prema njoj. Slikala sam samo cvijet, jer onda još nisam znala da ču pisati o Bergeniji.


SAM

Kao suho tlo
Bez kiše,
Kao more,
Bez valova
Nebo bez plavetnila
Tišina bez muka
Brda bez jeke
Sunce ne grije
Pust je svijet
Bez tebe.

Ž. Zurl

0 Comments:

Objavi komentar

<< Home