Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

19 travnja 2006




Sakura-no-hana---trešnjin cvijet, se obožava i slavi kao ni jedan drugi cvijet na svijetu. Mnogi su japanski pjesnici bili nadahnuti ljepotom tog drveta napisali prekrasne pjesme. Za Japance je to simbol savršenstva i vrhunac ljepote. Stavit ču vam stihove pjesme posvećene Japanskoj trešnji na japanskom i note, možda netko od vas poželi odsvirati tu jednostavnu ali i isto tako umilnu melodiju

さくら さくら

野やまも里も 見わたすかぎり

かすみか雲か 朝日ににおう

さくら さくら 花ざかり

さくら さくら

やよいの空は 見わたすかぎり

かすみか雲か 匂いぞ出ずる

いざや いざや 見にゆかん

Cherry Blossoms, cherry blossoms.
On mountains, in villages.
As far as you can see.
They look like fog or clouds.
They are fragrant in the morning sun.
Cherry blossoms, cherry blossoms.
In full bloom.

Cherry blossoms, cherry blossoms
under the April sky
as far as you can see,
like mists or clouds
blooming fragrantly.
Let us go! Let us go!
Let us go to see them.


Bilo bi mi drago da umjesto poruke ostane koji haiku stih.

1 Comments:

  • At 21/4/06 8:39 AM, Anonymous Anonimno said…

    Na zalost, haiku mi ne ide,ne umijem nikako drzati se odrednica, ali sam odusevljena ovim sto si prezentirala an postu.Lijep ti i uspjesan dan zelim....

     

Objavi komentar

<< Home