Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

08 listopada 2006

Grlice III dio















To su naučile od svojih roditelja koji su načinili gnijezdo na štrikovima za veš praznog stana. Jesen je. Probale su sreću ne na klimi nego između klime i zgrade, susjeda ih pušta i daje im ime dobri duh a mene zove da ih slikam. Uzimam fotić u ruke a grlica me gleda nepomično kao da kaže, nema me ti me ne vidiš. Zapravo toliko osjećaja mi prolazi kroz dušu, slikam je i povlačim se da je ne plašim. Danas je 03 10 2006 Saznala sam da su se izlegle dvije grlice i jako sam sretna ali i zabrinuta, prognoza je zahlađenje i kiša. Prvu kišu i tuču su dobro prošli bili su zaštićeni tijelom svoje majke Dali će ti mališani uspjeti ? Želim im sreću i držim palčeve.

Ako vas zanima nešto više o grlicama možete saznatna na blogu, http://www.svijet_grlica.bloger.hr/ iznenadit će vas koliko vrsta grlica ima. Toplo ga preporučam.



0 Comments:

Objavi komentar

<< Home