Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

21 siječnja 2007




Biljke i njihova senzibilnost I dio

Izumitelj detektora laži Cleve Backster radio je u noćnoj smijeni. Kako mu je bilo dosadno priključio elektrode svoje naprave na dracenu koja je ukrašavala njegov ured. Kada je uvidjeo da se pojavljuju impulsi na detektoru shvatio je da i biljke imaju osjet. Pomislio je idem zapaliti jedan list pa ču vidjeti imali kakva reakcija. Prije nego je to učinio biljka je reagirala panikom. Nastavo je sa daljnjim istraživanjima i tako je pozvao naučnicu koja je proučavala sastav biljaka. U tom proučavanju morala je skalpelom sjeckati biljku i palila je lišće jer joj je trebao pepeo za proučavanje. Kod samog ulaska biljke su poludjele i onda kao da su se onesvijestile. Nije uspjela vidjeti njihovu reakciju. Dokazao je da prepoznaju osobu koja mu je nanijela neko zlo jer kada ta osoba ponovo dođe do biljke ona reagira. Biljke bolje uspijevaju kod ljudi koji slušaju lagano muziku. Vole slušati Bacha, Handela i indijske gitare jer rastu prema izvoru tog zvuka isto kao prema svijetlu .Ako želite lijepu biljku prvenstveno vam se mora svidjeti i morate je iskreno voljeti.

0 Comments:

Objavi komentar

<< Home