Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

29 studenoga 2006

Ovo je prava božikovina
I nije moja slika







BOŽIKOVINA

Božikovina je zimzeleni grm a dobo je ime od prvih kršćana jer su oni u njemu vidjeli Isusovu krunu. Pripisivali su joj magičnu moć pa su je unosili u kuću za božićne blagdane. Kada si bolje razmislim da je ima dovoljno i ja bi to činila jer je prekrasna u to doba. Njeni sjajni listovi divne zelene boje ukrašena crvenim bobicama koje vole ptičice. I kada to povežete sa snježnom podlogom i gle čarolije divnog aranžmana. Zbilja je šteta da se lome njene grane, pa ona može doživjeti tristo godina. Još jedna dugo vječna biljka u mom raju. U rasadnicima se može kupiti kultivirana božikovina koja je dobro mijenja, imam je i ja pa sam je slikala. Rado bi slikala onu pravu. Morat ču otići u botanički vrt čim padne snijeg.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Citat iz knjige

Ah, te supruge

Ako želiš da te žena sasluša

što joj imaš reći govori u snu





Ova je u mom vrtu-------------------------->

2 Comments:

  • At 2/12/06 11:13 PM, Anonymous Anonimno said…

    Dobro veće draga Ksenijo! Ne ljutite se, ali vas moram ispraviti. Biljka u vašem vrtu nije božikovina, već mahonija. Pozdrav!

     
  • At 2/12/06 11:57 PM, Blogger Ksenija said…

    Anonimnom posjetiocu

    Želim pisati kratke postove jer ljudi nevole obično čitati kada se puno piše.Pa može doči do ne razunijevanja
    Uzgojene su brojne sorte koje se razlikuju od izvornog oblika: listovi su trnovitiji ili potpuno bez trnja, neke imaju listove obrubljene ili prošarane bijelom ili žutom bojom, druge imaju tamno lišće plavkaste nijanse. Ni sve bobice nisu crvene, ima ih žutih ili narančastih. U toliku mnoštvu može se naći prikladna biljka za svaki vrt. Takva je upravo na mojoj slici. A ona prava nisam je slikala jer joj je pozadina ružna zgrada ali ako želite mogu i to visoka je negdje do trečeg kata.Volim kada me netko ispravi jer znači da ču nešto više naučiti i nikada me to ne naljuti. Hvala vam i dođite opet bilo mi je drago.

     

Objavi komentar

<< Home