Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

28 prosinca 2006







SNIJEG

Nema ljepše nego kada je na Božić sve pokriveno snijegom. Pa kako ne bi bilo kada su ti sitni kristalići poput cvijeća najrazličitijih oblika. W.A Bentley fotograf koji je tijekom pedeset godina snimao pahulje snijega nije našao dvije identične. Dolazili su mu mnogi umjetnici, draguljari i zlatari po snimke ne znajući od kuda mu toliki motivi. Nadam se da ste imali prilike promatrati zamrznuta stakla na prozoru i diviti se cvjetovima koje nam je ostavila zima. Naišla sam na zanimljivost da u Rusiji na području Sibira znaju padati pahulje snijega veličine tanjura ili šubare. Bilo bi zanimljivo promatrati ljude koji kada pada snijeg nose kišobran kako bi se borili sa takvim pahuljama. Ja osobno ne volim tada imati kišobran ali zato volim gledati u nebo i uživati u igri pahulja. Nadam se da će i ove godine napadati snijeg da uživamo i da usjevi dobiju mekani prekrivač koji itekako koristi kada se dese niske temperature. Želim i ja napraviti još lijepih snimaka.

0 Comments:

Objavi komentar

<< Home