Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

23 prosinca 2006


O Mudrosti,

što Svevišnjem iz usta vječnih izvireš,

i s kraja jednoga do drugoga

po cijelom svijetu dopireš,

sve snažno, blago radeći:

među nas dođi, uči nas,

da pravi put nam pokažeš !

(O – ANTIFONA, 17. XII.)


SRETAN BOŽIĆ I U BLAGOSLOVU GA DOČEKALI

Frohe Weihnachten und ein glückliches Neues Jahr

Merry Christmas and a Happy New Year

Feliĉan Kristnaskon kaj Novan Jaron



1 Comments:

  • At 25/12/06 12:08 PM, Anonymous Anonimno said…

    Draga Ksenija, sretan Božić tebi i tvojoj obitelji kao i velikoj obitelji svih blogera!

     

Objavi komentar

<< Home