Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

03 veljače 2007

Biljke sviraju IIIdio

Naučnici priključe biljke na različite instrumente i puštaju da one same biraju tonove i to je prekrasna melodija uhu ugoda .Ponekada rade koncerte sa ljudima koji sviraju zajedno sa biljkama.Ovo pišem i pitam se dali ja to pišem naučnu fantastiku, jednostavno teško je za vjerovati. Da ja nastavim dalje. Naučnici imaju šumu u zaštiti i tamo rade pokuse pa su je nazvali svetom. Priključe stabla na aparaturu a koncertni muzičari sjednu oko njih i zajedno sviraju. Na početku glazbenik slijedi biljku, pa kasnije promjeni melodiju i biljka slijedi njegovu varijaciju. Koncerti su održani u SAD-u, Njemačkoj,Engleskoj, Francuskoj i Sloveniji. Kada idu u druge zemlje održati koncerte nose sa sobom uvježbane biljčice da bi ih stavili pokraj stabla koja trebaju svirati. Učenje stabla traje oko dvadeset do trideset minuta i koncert može početi.Biljke su jako osjetljive na naše emocije i glazba je univerzalni jezik za komunikaciju sa biljkama. Ljudi moji zar je to moguće!!!

Postoji mogučnost da ih slušate sami u trećem dijelu


Tek dah žene
učini te čovijekom

(A.de Musset)

1 Comments:

Objavi komentar

<< Home