Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

12 prosinca 2007




Lijepo je imati svoj hoby. Od uvijek sam uživala promatrati ljepotu oko nas. Danas mi je tehnika pomogla da tu ljepotu ovjekovječim. Sretna sam da sam to doživjela i da mogu tu ljepotu podijeliti sa Vama Svaka slika i napisano su autorsko djelo mene i pjesme mog supruga ako nije drugačije označeno.

Moja najdraža rečenica


Srela sam tebe i izgubila sebe.

76 Comments:

  • At 1/4/06 10:07 AM, Blogger Ksenija said…

    Slušajući radio "Sljeme" može se štošta naučiti, a dolaskom na moj blog i cvijeće se može zavoljeti.

     
  • At 2/4/06 1:18 PM, Anonymous Anonimno said…

    Zaista lijepo, nježno, osjećajno, povezano s pjesmama i značenjem cvijeća... Ja sam isto nova u pisanju bloga tako da baš nemam nekog iskustva i još me dosta stvari muči. Na mom blogu fotografije su uglavnom posuđene, jer sam tek prošlo ljeto kupila digitalni foto aparat, a ovo je super jer sve je vaših ruku djelo. Ne znam da li ste posjetili http://rascvijetani.blog.hr/ tamo isto ima puno cvijeća...
    Lijep pozdrav

     
  • At 2/4/06 5:39 PM, Blogger Ksenija said…

    Hvala ti na ljepim rjećima cvijetak mali, za moj blog.

     
  • At 3/4/06 10:23 AM, Anonymous Anonimno said…

    Pozdrav samo navratih,javit ću se na večer kad budem imala više vremena za proučit blog koji mi se čini zanimljiv...

     
  • At 3/4/06 4:55 PM, Blogger Ksenija said…

    Svaka ktitika mi je dobro došla daje mi volju za daljnji rad bit će mi drago da navratiš

     
  • At 3/4/06 8:31 PM, Anonymous Anonimno said…

    Braaaaavo ovo je sve ljepše i ljepše superrrrrrrrrrrr...!!!!!!!!

     
  • At 3/4/06 8:57 PM, Anonymous Anonimno said…

    Jako mi se sviđaju ove slikice kao i priče o cvijeću. Stavit ću link vašeg bloga u svoje linkove. Jutros sam bila nakratko kod vas ali pošto sam na blogspotu prvi puta neznam kako se ostavljaju linkovi. Kod mene na blogu su sve fotografije moje , no imam problem što se momentalno ne nalazim na mjestu gdje ima pretjerano puno cvijeća a i tamo gdje ga ima nije mi baš dostupno ali uskoro će se to promijeniti. Neznam jeste li riješili problem svog fotoaparata
    naime ima jedan blog sa Kreativnim foto zadacima za ljubitelje fotografije. Blog je edukativno zabavnog karaktera a okuplja uglavnom fotoamatere. U planu je i izložba fotografija poslanih na pojedine teme. Evo vam link tog bloga pa pogledajte možda nam se pridružite. Pozdrav

     
  • At 3/4/06 8:59 PM, Anonymous Anonimno said…

    http://rascvijetani.blog.hr
    Ne uspijevam ostaviti link pa evo ovako

     
  • At 4/4/06 4:28 PM, Anonymous Anonimno said…

    Ja sam se fotografijom počela baviti ovdje u Švicarskoj prije nešto više od godinu dana.. i 98% slika je iz Švicarske

     
  • At 4/4/06 9:47 PM, Anonymous Anonimno said…

    Sve ovo pa i albumi na yahoo su besplatni... ja ne koristim ništa što se plaća jer ima jako puno stvari besplatnih a dobrih...... naravno ima i onih koji se plaćaju ali čemu kad sam osobno zadovoljna i ovim, koristi samo ono što je free...

     
  • At 5/4/06 4:53 PM, Anonymous Anonimno said…

    Ti si Lumen ovaj slaid ti je poseban jednostavno nema teksta koji bi to opisl kak je to dobro puse tebi Cmmmmmooookkkkk!!!!!

     
  • At 5/4/06 6:10 PM, Anonymous Anonimno said…

    Krasno, krasno, odusevljena sam sa ovim slajdom dobordoslice. Ovo i lici na tebe, draga prijateljice, zelis nas usreciti i zelis da uzivamo zajedno s tobom u ljepoti tvog okruzenja.Hvala ti od srca...

     
  • At 5/4/06 6:51 PM, Blogger Ksenija said…

    Dunja drago mi je da sam ti uljepšala trenutak na mom blogu.

     
  • At 5/4/06 6:53 PM, Blogger Ksenija said…

    Mladene, jesam te iznenadila? Čovječe to mi je bio cilj,PPPPUUUSSA velika.

     
  • At 5/4/06 11:00 PM, Anonymous Anonimno said…

    Zurlice, tako si me ugodno iznenadila ovim blogom. Posebno mi se svidjela dobrodošlica, pa kvaliteta tvojih fotografija, komentari, pa Željkova pjesma ... s v e .
    Ovo nije samo ugoda za oči, ovdje se može puno i naučiti.
    Iskrene čestitke i želje za uspješnim trčanjem sa fotićem za cvijećem, koje ćem s uživanjem gledati na tvom blogu.

     
  • At 6/4/06 7:27 AM, Blogger Ksenija said…

    Nirvana tako mi je drago da si uspjela doći i da ti se sviđa.Zato dođi opet, opusti se i uživaj.

     
  • At 6/4/06 6:28 PM, Anonymous Anonimno said…

    Mali poklon tvom blogu

    Mala visibaba
    Visibaba je cvijetić mali,
    ali ljepi.Ima bijele latice.
    Stabljika joj je dugačka.
    Vjetar njiše bjelu glavicu.
    Ona zvoni cin-don

    Dorotea Corelj

     
  • At 6/4/06 6:57 PM, Blogger Ksenija said…

    Hvala Dorice na ovoj lijepoj pjesmici,stavit ču je na blog.

     
  • At 6/4/06 8:23 PM, Anonymous Anonimno said…

    Draga teta Ksenija. Otkrila sam neki cvijet kao od plastelina.Nažalost mu neznam ime , ali je vrlo lijepi. Voli vas veći anđelek.

     
  • At 6/4/06 9:07 PM, Blogger Ksenija said…

    Anđelak,slikaj taj cvijetak i pošalji mi sliku da ti mogu odgovoriti.Pusica tebi

     
  • At 7/4/06 9:19 AM, Anonymous Anonimno said…

    Moram priznati da jos nisam cuo da je nekome otisao CCD od sunca, tehnicki gledano zamjena CCD-a je zamjena polovice fotoaparata (to je zbog cinjenice da isti mora biti jako dobro podesen u odnosu na sustav leca kako bi slika bila dobra) ... dakle morat ces pricekati dobitak na Bingu :) ... no danas dobri fotici i nisu vise tako skupi cca 1800 KN pa na vise.

     
  • At 7/4/06 9:02 PM, Anonymous Anonimno said…

    Nije me bilo dva dana ali vidim da je netko bio jako jako vrijedan...

     
  • At 9/4/06 1:04 PM, Anonymous Anonimno said…

    penzionerka kazes :) ... ajde sjetit cu te se kada sljedeci puta budem mjenjao fotic

     
  • At 9/4/06 1:46 PM, Blogger Ksenija said…

    Anonimus? Hvala ti da misliš na taj naćin,preporućam se penzići ne žive dugo.

     
  • At 9/4/06 3:44 PM, Anonymous Anonimno said…

    Evo mene. Na blogu hr još uvijek se ne mogu ostavljati linkovi osim vlastitog linka u blogu hr. a kod mene je zabranjeno komentiranje anonimcima zbog loših iskustava... tako da se oko toga ne morate mučiti no pošto se tamo na veliko radi možda i ta usluga uskoro bude dostupna. hm... opet ja "vi", jesam rekla... Nego želim reći da ću neko vrijeme biti odsutna , koliko neznam točno, možda tjedan dva a možda i mjesec dva , uglavnom kad se vratim svakako ću se javiti, link bloga je u cvjetnim pričama i posjetit ću te među prvima. ako kod tebe dođe do kakvih promjena samo napiši u komentarima na mom blogu... Veeeeliki pozdrav i čitamo se nadam se što prije...

     
  • At 9/4/06 3:46 PM, Anonymous Anonimno said…

    muči me ostavljanje linka uvijek nešto zabrljam

     
  • At 13/4/06 3:07 PM, Anonymous Anonimno said…

    Davne 1967 Gec je Mlacu pomogel ngisati zadaču:

    Ljubav plamti
    U srcu mome
    Budi samnom
    I ostani takva
    Cijela noć će biti naša
    A zvijezde će nam osvjetlit put

    Gec 1967

     
  • At 25/4/06 9:31 PM, Anonymous Anonimno said…

    Predivan proljetni ugođaj!
    Opustila sam se i uživam ... kako ti kažeš ;)

     
  • At 28/4/06 10:10 PM, Anonymous Anonimno said…

    vratila sam se samo imam toliko posla i obaveza da za internet gotovo da i nemam vremena no uskoro će i to proći. samo sam svratila da se javim i pozdravim...

     
  • At 28/4/06 10:39 PM, Anonymous Anonimno said…

    Drago mi je da ste nasli predivan hobi, zelim vam svu srecu i radost u svakom danu, pogotovo u ovo predivno proljece i ljeto. Iskren pozdrav :)

     
  • At 2/5/06 10:12 AM, Anonymous Anonimno said…

    Bio, vidio i zabilježio se.
    Pozdrav, Slaven

     
  • At 2/5/06 9:33 PM, Anonymous Anonimno said…

    Lijepi pozdravi i - svako dobro! Nadam se, ak Bog da - da se uskoro vidimo! Fotke, a i sve ostalo je super... Već vidim da bum najvjerojatnije (kao "novopečeni bloger") imal koga i pitati za kakvu pomoć - ak bum trebal!

    Vito

     
  • At 8/5/06 2:10 PM, Anonymous Anonimno said…

    Lijepi pozdravi još jednom! Nije da se nisam htio javiti, ali sam imal totalnu gužvu, a i u Beču sam, pa eto... A slike na blogu (za sad) nisu od ključne važnosti, iako bi bilo lijepo kad bi mi to bila najveća briga (he he he)... Vjeru ipak još nisam izgubio, a o tome možda uskoro i napišem neku crticu na blogu. U svakom slučaju - HVALA na pomoći. Ak Bog da - čujemo se (ili u najmanju ruku - "čitamo" - bar za sad)! LP, Vito

     
  • At 15/5/06 11:20 AM, Anonymous Anonimno said…

    ...prekrasan blog :-) mirisno smirujući.....

     
  • At 17/5/06 9:23 AM, Anonymous Anonimno said…

    bez obzira na tehniku i digitalije detalji su bitni, barem meni ... uzivanje i opustanje u prirodi jos bitniji, a da li ce fotke ispast dobre ili ne, manje brinem oko toga :))) ... pozdrav

     
  • At 26/5/06 11:12 PM, Anonymous Anonimno said…

    Baš lijepo da ste me pronašli pa tako nadalje možemo dijeliti zanos slikovitih iskustava i pisane riječi. Volim sve što iza sebe zaustavi moj dah, od obićne samonikle biljčice pa sve do brižno njegovanog vrta. Ta me blog zanimacija uvelike relaksira jer su mi trenutne radne i životne obveze na nekoj dalekoj suprotnoj strani. Stoga nam želim još mnogo postova i suradnje! Pozdrav!

     
  • At 30/5/06 12:12 PM, Anonymous Anonimno said…

    hej! naišla sam na adresu tvog bloga u komentarima na blog.hr.. znatižaljna kakva jesam, otišla sam zaviriti.. i jako mi je drago da jesam! :o)) slike su prekrasne.. ja sam baš dobila nedavno digitalac, kažu mi da imam osjećaj za lijepo.. sad fotkam kad god stignem.. zašto ne pošalješ neke svoje slike na nagradne igre u foto magu? za nagradu se dobivaju novi digitalci.. pozdraw! pusa!

     
  • At 31/5/06 5:32 PM, Anonymous Anonimno said…

    Lijepi pozdravi! Poslal sam e-mail, a nadam se IPAK da ćemo se uskoro ponovo moći "čitati" na pianoplayer.blog.hr ..... Vito

     
  • At 2/6/06 12:17 AM, Anonymous Anonimno said…

    Slika je uspjela po svim kriterijima! Ponajviše zbog toga što je ovaj leptir doletio, zahvaljujući tebi, i svima nama! ;) A zvjezdan? Nisam znao da on sada cvjeta? Ma puno toga ja ne znam!

     
  • At 7/6/06 1:03 AM, Anonymous Anonimno said…

    Tužna srca objavljujem privremeni blog pianoplayerxxx.blog.hr ......... Baš sam pehist!

    Ujedno i POZIVAM SVE na KONCERT-PROMOCIJU CD-a "Imaginarne vedute" 08.06. u 17:00 sati u DOMU ZA STARIJE I NEMOĆNE "SVETI JOSIP" na Svetom Duhu. CD predstavlja prof. Fred Došek - više informacija na www.vito.hr! Lijepi pozdravi. Vito

     
  • At 12/6/06 11:32 PM, Anonymous Anonimno said…

    buduci da sam do tvog bloga dosla preko angelwisper i jako mi se svidja kako pises. ali molila bi jednu informaciju nadam se da nije problem da li ti znas zasto vec par dana se ne mogu otvorit blog.hr?hvala ti unaprijed na odgovoru!

     
  • At 15/6/06 11:27 AM, Blogger Ksenija said…

    Megan nije lako odgovoriti na tvoje pitanje pošto i sami blogeri neznaju šta se dešava i zašto server stalno pada. I meni nedostaju prijatelji. Pozdrav uz dobre želje da blog hr ćim prije proradi.

     
  • At 30/6/06 1:54 PM, Anonymous Anonimno said…

    lijep i uspjesan dan ti zelim...

     
  • At 4/7/06 10:28 AM, Anonymous Anonimno said…

    Neka ti dan bude lijep, ugodan i uspjesan....malo je osvjezilo, poslije kise, a negdje krajem mjeseca mislim da cu kod svojih, na more...

     
  • At 4/7/06 7:40 PM, Blogger Ksenija said…

    Dalija, draga čekala si da zahladi,da pretpostavljam ide se kad se može. Želim ti sunčane i ne prevruče dane.

     
  • At 17/8/06 9:54 AM, Anonymous Anonimno said…

    Imala bih jedno pitanje. Da li mi mozete reci gdje se moze kupiti biljka zecje uho? Hvala. :) Inace, svida mi se ovaj blog posvecen cvijecu. :)

     
  • At 17/8/06 3:43 PM, Blogger Ksenija said…

    Ignis, Iskreno neznam možda da pogledaš na tržnicama kod ljudi koji se bave prodajom sadnica cvječa. Neznam gdje živiš možda bi ti mogla poslati sadnicu.Hvala na posjeti i drago mi je da ima ljudi koji vole cviječe i kojima se sviđa moj blog.

     
  • At 17/8/06 5:17 PM, Anonymous Anonimno said…

    Ja zivim u Rijeci i tu su u blizini 2 vrtna centra, samo moram priznati da niti u jednom nisam primijetila zecje usi... :(
    Isto tako zahvaljujem se i ja vama na posjeti. :) Nadam se da se jos koji put vidimo. :)

     
  • At 17/8/06 8:16 PM, Blogger Ksenija said…

    Ignis,to nije daleko pa bi sadnica mogla stići sačuvana evo ti moja adresa pa mi pošalji svoju i ja ču nekako smisliti kako da to transportiram najbezbolnije.
    ksenija.zurl@hi.t-com.hr

    Inače za info u Rijeci imam familiju.

     
  • At 18/8/06 9:00 AM, Anonymous Anonimno said…

    Joj, bila bih vam vise nego zahvalna! :) Ja naime u svom malom vrtu planiram urediti jedan dio koji ce simulirati kamenjar i tako bih voljela vidjeti u tom dijelu i zecje usi. Kupila bih ih, samo ih nisam vidjela nigdje. I inace sam luda za plisanim zivotinjicama, imam ih punu kucu, a ovakva jedna biljka bila bi savrsena za mene! :) Moja mail adresa je ignisburns@yahoo.com. :)

     
  • At 18/8/06 9:05 PM, Blogger Ksenija said…

    Za svaku sigurnost i ovdje odgovor
    Ignis
    Zamolila sam te da mi napišeš svoju kučnu adresu jer na ovu ti naravno nemogu poslati cvijet ha,ha ha.
    Došla sam na ideju da ti ga pošaljem u zračnoj koverti (to ti je koverta koja je obložena sa unutarnje strane zračnim mjehuričima koje ja inače volim puckati)
    Mislim da če preživjeti. Pozdravček tebi .
    P.S. neču ga salti prije ponedeljka da ne čeka negdje na pošti.

     
  • At 24/8/06 2:34 PM, Anonymous Anonimno said…

    U svakom slucaju zeljela bih se i ovdje zahvaliti na zecjim usima. Biljka je sretno stigla i posadena. Nadajmo se da ce joj biti lijepo u ovim mojim primorskim krajevima! :)
    Draga Ksenija, puno, puno, puno, puno hvala! :)

     
  • At 28/8/06 6:11 PM, Anonymous Anonimno said…

    Zurlice .. oduševila si me .. nanovo. A šta drugo nego samo čestitati i zaželiti još puno inspiracija i predivnih ugođaja nama koji navratimo na tvoj blog.

     
  • At 29/8/06 9:39 AM, Blogger Ksenija said…

    Nirvana.
    Hej, ti si mene razveselila svojim dolaskom na moj blog. Drago mi je da ti se sviđa.Navrati još koji puta.Pusa i pozdrav tebi.

     
  • At 9/9/06 8:11 AM, Anonymous Anonimno said…

    lijepo ti je cvijeće

     
  • At 9/9/06 3:40 PM, Blogger Ksenija said…

    Siscija hvala na posjeti.

     
  • At 10/9/06 8:26 AM, Anonymous Anonimno said…

    hvala ti na komentarima na mojim blogovima, da, ovaj servis je odličan, pogotovo zato što možeš uploadat velike slike izrvno iz svog kompa, no traba znati engleski, ipak se mi radije držimo blog.hr-a, zašto nisi tamo otvorila blog? mislim zbog komuniciranja i komentiranja, tamo si u društvu i editor je na hrvatskom, a ovdje nas je malo, moj blog na blog.hr-u je Siscijanka iz drevne Siscije, lijep pozdrav i budi vrijedna u vrtu

     
  • At 10/9/06 8:41 AM, Anonymous Anonimno said…

    možeš tamo na blog.hr-u otvoriti novi blog, a ovaj ostaviti tako kako jest i na novi blog stavit link za ovaj stari, tak da ljudi mogu pregledavat i postove koje si do sad objavila, i to je to

     
  • At 10/9/06 4:36 PM, Blogger Ksenija said…

    Siscija otvorila sam blog na http://ksenija.bloger.hr/ sa istom temom misleči da je to blog. hr jer i ovaj se otvara na indexu i čudom sam se čudila kako je ovaj drugačiji misleči kako su se sada poboljšali. Isto ti je to. Imam tamo link nije baš jako upečatljiv jer imam i tamo posjetioce koji nisu na ovom blogu. Uglavnom suma sumarum sve mi se zakonpliciralo. Hvala na dobronamjernom savjetu a usput zbilja mi je zanimljivo čitati na tvom blogu. istina da baš nemam puno vremena jer ako želim to korektno odraditi a ne volim površnost kad god uhvatim vremena dolazim kod tebe da saznam za mene nešto novo a i osječam se ko doma jer su nam blogovi na istom serveru.Pozdrav tebi.

     
  • At 31/10/06 1:07 PM, Anonymous Anonimno said…

    Very nice pictures of flowers!

     
  • At 4/11/06 8:15 PM, Anonymous Anonimno said…

    Lijep blog...Stavit ću te i u linkove vjerovatno...

     
  • At 4/11/06 8:52 PM, Blogger Ksenija said…

    Administrator je uklonio komentar.

     
  • At 4/11/06 8:54 PM, Blogger Ksenija said…

    Dear Andre,
    Thank you so much!
    I was really surprised when I get your comment.
    Hope to hear from you again.
    Until to next typing...
    Ksenija

     
  • At 4/11/06 8:58 PM, Blogger Ksenija said…

    Administrator je uklonio komentar.

     
  • At 5/11/06 3:33 PM, Blogger Ksenija said…

    Zizi nemogu te naći pa te molim točnu adresu.

     
  • At 13/11/06 3:59 PM, Blogger GrintavaLasta said…

    ...dugo ne bijah ovdje (izgubila adresu)...krasan blog - odmor za dušu i oči...

     
  • At 14/11/06 4:33 PM, Blogger GrintavaLasta said…

    :-) nisam se zabunila, bila sam u svibnju (točnije, 15.05), ali sa nickom "latica"..a bili ste i vi kod mene na tom mom drugom blogu (Latice-haiku)- http://haikulatice.blogspot.com/ koji je sa MojBloga prebačen ovdje...ma, nije to važno, važno je da vas opet pronađoh...pozdrav topli i do čitanja...

     
  • At 15/11/06 6:44 PM, Blogger Ksenija said…

    Sjetila si me, da svidio mi se tvoj blog i sviđa mi se haiku u to vrijeme sam pisala o trešnjinom cvijetu i tako naišla na prekrasan blog.Hvala na posjeti i pozdrav tebi cvijetni.

     
  • At 31/12/06 11:12 AM, Anonymous Anonimno said…

    Nova godina je na pragu, Stara polako izmiče... i neka izmiče. Mogla je biti i bolja, ali zato vam svima od srca želim da u ovoj, nadolazećoj, 2007. godini doživite puno više zdravlja, sreće, zadovoljstva, ljubavi, blagostanja i vedrine. I neka vam se sve želje ispune, neka tuga nestane, a sreća zakorači na velika vrata u vaš život i život vaše obitelji. Želim vam to, od sveg srca.

     
  • At 6/7/07 1:43 PM, Blogger Pričalice said…

    Super vam je blog,baš mi se sviđa.
    Slike su lijepe!
    Samo tako naprijed!

     
  • At 12/7/07 8:56 PM, Blogger Pričalice said…

    Draga Ksenija,drago nam je da ste na svom druom otvoren blogu steki puuuno prijatelja a nadamo se da ćemo i mi isto t opostići jer to nam je također cilj....a imamo i nešto zajedničko a to je ljubav prema prirodi...uživajte u svakome danu i budite radosni!!!

     
  • At 18/10/07 8:40 PM, Anonymous Anonimno said…

    Lijepo i jednostavno!

     
  • At 2/11/07 1:54 AM, Anonymous Anonimno said…

    Vrlo lijepe fotografije. Kako bi bilo da se uključite među korisnike i suradnike Portala Humanitas http://www.humanitas.hr , prvog hrvatskog humanističkog portala? Drago mi je što i vi volite esperanto. Lijepi pozdrav! Gxis la!

     
  • At 23/11/07 11:27 AM, Anonymous Anonimno said…

    HI Ksenija!
    Svidja mi se tvoj blog...
    Valjda iz razloga sto ja sam ljubitelj prirode, ili kako volim reci: "ja covjek sam iz prirode" :))
    Cak malko i vise, od prirode sam davnih dana i gdina naucio zivjeti a jos i vise prirodu doveo sam si u svoj dom...
    Posto nisam covjek od slova, da ne duljim...ukoliko nisi do sada...posjeti moj web-site:
    www.kebet.net
    Hvala!
    Lijep pozdrav,
    bombus

     
  • At 9/3/09 3:59 PM, Anonymous Anonimno said…

    nemojte gubiti sebe

     
  • At 19/12/09 11:35 PM, Anonymous Anonimno said…

    оно што сам тражио, хвала

     

Objavi komentar

<< Home