Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

25 travnja 2006

ZUMBUL

U grčkoj mitologiji Apolon je imao svog miljenika, lijepog mladića po imenu Hijakinta (HIJACINTUS) što je latinski naziv mirisnog zumbula.
Zumbul ili carević donesen je u Evropu sa Bliskog istoka u četrnaestom stolječu Kažu mu da je carević i ja se slažem. Izgledom i mirisom to i dokazuje a gdje on raste nema krtica i miševa.

Govor šutnje

Ne govori ništa, šuti,
Jer to su samo riječi.
Ne slušaj, osjećajem sluti,
Sve ono što želim ti reći.

Do riječi riječ se slaže,
Ko voda se bujicom ruše.
Znaj da srce ne laže,
Pogled u oko, u dno duše.

Tek stisak ruke, zagrljaj,
Poljubac topli u obraz
Kroz tijelo lak drhtaj
Ljubavi je pravi dokaz.

Ožujak 1992. Ž. Zurl

1 Comments:

  • At 25/4/06 9:34 PM, Anonymous Anonimno said…

    Zurlice, ne znam šta je ljepše - zumbul ili riječi tvog zakonitog.
    Zaista ste melem za oči i dušu.

     

Objavi komentar

<< Home