Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

05 travnja 2006



ZVONČIKA

Kad sam slikala ovaj cvijet nisam znala koliko je skroman, treba mu malo zemlje i koji kamen da ga pridrži kada puhne vjetar. Uporan da uspije tamo gdje uspijeva malo koji cvijt i naravno tvrdoglav, voli mijesto tamo gdje je niknuo. Svojom plavom bojom na velikim visinama ukrašava južnu stranu Velebita Tiho zvoneči samo da on čuje melodiju svog života. Usvojit ču ovaj cvijet jer oponaša moj karakter

Buđenje

Poslije lijepog sna, buđenje
Susret sa zbiljom, čuđenje.

Zašto su lijepi snovi neostvarivi
Zašto se ovako razočaran život živi.

Živim ga zato jer nemam kud
Prihvatit moram svoj usud

Ma kako težak il tužan bio,
Baš sam sretan, samo sam snio

Prihvaćam ga takvog kakav je
Živim ga dalje i to je sve.

Dali sam sanjao da sanjam san?

Željko Zurl

4 Comments:

  • At 6/4/06 10:57 AM, Anonymous Anonimno said…

    Kraqsna pjesma, Zeljko cestitam na pjesmi, tebi na ovom postu i slici...oboma zelim lijep i uspjesan dan....

     
  • At 6/4/06 5:25 PM, Blogger Ksenija said…

    Hvala mirisna dunjo sretni smo da ti se sviđa. Dođi nam opet

     
  • At 8/4/06 9:00 PM, Anonymous Anonimno said…

    Kako je lijep ovaj cvijet, prekrasna je i pjesma, kao i tvoj opis cvijeta s razlogom za usvajanjem. Sve je za 5.
    Pozdrav uz čestitke!

     
  • At 8/4/06 9:00 PM, Anonymous Anonimno said…

    Kako je lijep ovaj cvijet, prekrasna je i pjesma, kao i tvoj opis cvijeta s razlogom za usvajanjem. Sve je za 5.
    Pozdrav uz čestitke!

     

Objavi komentar

<< Home