Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

28 rujna 2006

ZVJEZDAN

U vrtu cvijeta zadnja obilna hrana Zvjezdan cvijet koji hrani pčelice i neke druge životinjice koje se hrane nektarom i imaju potrebu za peludnom prašinom. Drugi naziv je Aster carysanthemum i znači cvijet sunca. Imala sam sreću da mu je u posjet došao prelijepi leptir i da sam ga uspjela slikati. Sjećam se da sam sva drhtala od sreće da ču slikati leptira na lijepom zvjezdanu. Bojala sam se da neće slika uspjeti ali kako vidite uspjela je barem za moje kriterije. Zvijezde na nebu a ovo su zvijezde u mom vrtu.

Ako vam netko pokloni buket zvjezdana govori vam o nježnosti u ljubavi

4 Comments:

  • At 28/9/06 10:58 PM, Anonymous Anonimno said…

    vidim da je u tvom raju i dalje prekrasno, ne samo da te uveseljava raznobojno cvijeće nego su i posjetitelji šareni i veseli...Lijep pozdzrav

     
  • At 29/9/06 6:25 PM, Anonymous Anonimno said…

    Znam Ksenija za probeme sa ostavljanjem komentara, i ja danima ne mogu na neke blogove uopće uci, a o komantarima da ne govorim...ali, navodno rade, rasterecuju blog...vidjet cemo, kad svi radovi budu zavrseni. Hvala ti na posjeti, znam ja da ti redovno citas, koliko ti vrijeme dozvoljava...Pozdrav tebi i suprugu i neka vam je vikend lijep i ugodan...

     
  • At 29/9/06 10:16 PM, Anonymous Anonimno said…

    Moral sam malo pogledat kaj ima novoga, pa kad sam videl ovu ljepotu kak sjedi na cvijetu, si zamišljam da sam to ja.

    P+P

     
  • At 30/9/06 1:06 AM, Anonymous Anonimno said…

    Ne znam što je ljepše...cvijet ili leptir...
    Hvala za komentar...Jesenjin je srastao sa mojom dušom...a što se tiče onih stihova,pogodili ste...za mog sina su...prije par dana je upisao drugu godinu faksa i jako sam ponosna na njega...
    Lijepa Vam bila ova noć!

     

Objavi komentar

<< Home