Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

24 kolovoza 2006


Smrtno otrovna


Anđeoska truba
Staro indijanski datura


Spada u atraktivne biljke vjerojatno zbog veličine cvijeta i opojnog mirisa koji pušta na večer a i on je otrovan kao i svaki dio te biljke. Za razliku od indijske konoplje anđeoska truba nije zabranjena pa se može naći po vrtovima. Ovu sam slikala ispred susjedne zgrade. Saznala sam od nekih ljudi da su je vidjeli i po parkovima. Teško mi je da je zovem njenim imenom pa je za mene đavolja trava. Pošto je ovisnost o drogama sve više raširena, bilo bi dobro da ako je vidite u susjedstvu upozorite uzgajivača na njenu otrovnost. Neki su „znalci“ isprobavali njenu djelotvornost i saznali da u većoj količini izazova uzrujavanja, pomračenja svijesti, poremećaje vida, grčeve i delirije, sve do halucinacija. Naravno pomoć mogu dobiti samo u bolnici. Taj narko đavo bi trebao van iz naših vrtova. Da se razumijemo nemam ništa protiv anđeoske trube, zaslužuje to ime dok se divimo ljepoti cvijeta ali opet je čovjek taj koji zna izvuči ono najgore.

UPOZORENJE: Anđeoska truba je u svim svojim dijelovima otrovna. Njen miris može kod osjetljivih ljudi izazvati glavobolju. Cvjetovi imaju dva puta više otrova od listova.

6 Comments:

  • At 25/8/06 8:24 AM, Anonymous Anonimno said…

    znala sam da je otrovna, ali ne u toj mjeri

     
  • At 27/8/06 9:36 AM, Anonymous Anonimno said…

    nisam znala da je tako otrovna....hvala sto si to napisala....Ugodnu ti nedjelju zelim...pozdrav iz oblacnog Sarajeva....

     
  • At 28/8/06 9:13 AM, Anonymous Anonimno said…

    jutro draga!
    opet sam naučila nešto novo.. :o) i nešto pametno..

    od kada je dragi tu, imam manje vremena za obilaske blogove.. ne zamjeri mu.. :o)

    pusa!!

     
  • At 23/1/09 2:32 PM, Anonymous Anonimno said…

    hvala na tome imam ga u kući i izbacit ću ga jer moja mama ima često glavobolju.

     
  • At 8/2/09 4:29 AM, Anonymous Anonimno said…

    a što je to toliko đavolje da mi je znati? nije mi jasno što stvarati strku oko toga, znam puno ljudi koji su je probali i nakon toga nisu više..čim nije zabranjena nije ni zaniljiva. očito se sve radi o novcu a ne o jadnim biljkama, đavole treba proglasiti sve koji trguju sa pravim drogama, one na najvišim vrhovima vlasti :) pozz

     
  • At 7/4/10 9:09 PM, Blogger Unknown said…

    ovo nije anđeoska truba već datura... daturama su trube okenute prema gore a anđeoskim trubama vise prema dolje...

     

Objavi komentar

<< Home