Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

15 travnja 2008


Sakura-no-hana---


Trešnjini cvjetovi

Trešnjini cvjetovi, trešnjini cvjetovi.
Na planinama, u selima.


Dokle vam pogled dopre

Izgledaju kao magla ili oblaci.
Prozračni su na jutarnjem suncu.
Trešnjini cvjetovi, trešnjini cvjetovi

Pod travanjskim nebom,
Dokle vam pogled dosiže.
Kao magla ili oblaci,

Cvjetaju prozračno.
Pođimo! Pođimo!
Pođimo ih vidjeti!


Moj poklon trešnji.

Pupoljak

Sunce poljubi pupoljak
otvori se trešnjin cvijet

Oznake:

2 Comments:

  • At 27/4/13 10:10 PM, Blogger Unknown said…

    pOŠTOVANA
    POSTOJI LI NAČIN DA SE DOĐE SA vAMA U NEKI KONTAKT ?
    oPROSTITE MI , ALI JA NISAM OTKRIO NI JEDAN NAČIN OSIM OVAJ , DA vAS TO UPITAM

     
  • At 29/4/13 11:07 PM, Blogger Ksenija said…

    Poštovani
    I ovj način je dobar kako se vidi iz priloženog. Tu i tamo navratim. Moja adresa. ksenija.zurl@gmail.com. Biti će mi drago da se javite :)

     

Objavi komentar

<< Home