Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

03 travnja 2006

TULIPAN


Čaša za sunce

Sijedim za računalom i brišem neke slike koje smatram da nemaju kvalitetu.
Kroz misli mi prolaze siječanja kako sam načinila puno slika tulipana. Svaki puta
Kad sam slikala tulipan gledala sam da sunce bude u njemu jer tulipan je čaša za sunce.
Zato ga vole dizajneri u uzeli su ga za mnoge predmete kao model. Latinski naziv 'tulipa' nastao je od perzijske riječi 'dulbant', što znači turban, na šta ovaj cvijet i podsjeća, taj narod.
E, pa zato sam odlučila da bude još malo o tulipanu, on to zaslužuje.

1 Comments:

  • At 4/4/06 1:12 PM, Anonymous Anonimno said…

    Krasni su tulipani, jos jednom ponavljam, poslije ruza moje najdraze cvijece. Ugodan ti dan zelim i pozdrav iz kisnog Sarajeva

     

Objavi komentar

<< Home