Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

26 ožujka 2006


Siječanj

danima već
pokušavamo
dotaknuti riječi
hladne se paučine
splele oko usana
prašina
pritisla slova
zatečeni
iskušavamo
knjige strunule po policama
podove smekšala vlaga
pa i drugi znaci
trebalo bi kažeš
sve to zaustaviti
razbiti
iako se odjeća raspala
na nama
dronjci otkrili rane
psi se umiljavali
oštrih pogleda razjedali mravi
iznutra
riječi podgrizala studen
kao da ništa nije uz nas
kao da nikad nećemo ojačati
podići lice s tla
rasaniti san
koji nas zadržava

Andrijana Škunca


Samo sam joj poklonila ružu iz svog vrta.

2 Comments:

Objavi komentar

<< Home