Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

30 ožujka 2006

Kopirani članaka sa portala Index hr.

POTAKNUTI nepravdom koju se crkvene i gradske vlasti spremaju nanijeti stanovnicima Travnog, koji se bore protiv uništenja središnjeg parka u Travnom, Indexovi blogeri pokrenuli su akciju podrške svima onima koji žele sačuvati dosadašnji izgled parka.Indexova blog zajednica okupljena oko Bloger.hr-a budno prati aktualna događanja, ali malo što im je toliko "diglo tlak" kao početak gradnje crkve u središnjem parku novozagrebačkog kvarta Travno, protiv koje se peticijom izjasnilo više od 3000 stanovnika kvarta.
Indexovi blogeri su tako pokrenuli akciju virtualnog "paljenja svijeća", koja za cilj ima pružiti podršku stanovnicima Travnog, ali i pozvati na mirni prosvjed protiv gradnje crkve u središnjem parku, koji će se održati večeras (ponedjeljak) u 20:30 u parku u Travnom. Prosvjed će biti održan pod sloganom "Upalimo svijeće, ovdje umire demokracija!"

Osjećam potrebu da i ja kažem svoje mišljenje.

Nekako uvijek idem od sebe. Kad pomislim da se netko sjeti na ovom mjestu „moga“ raja (upravo sam stavila slike na blog) nešto sagraditi ! Bila bi jako tužna, i što je još gore osjećaj nemoći kod nas malih ljudi. Zato se moramo ujediniti da bi bili veći i jači. Gradi se crkva, pitam se zašto? Crkva u Utrinama i Crkva u Sigetu a između je Travno i tu bi trebala biti treća crkva. Ljudi moji zar je potrebno da svaka mjesna zajednica mora imati crkvu. Koliko god nam treba crkvena potpora za duh i vjeru treba nam i priroda za mentalno i fizičko zdravlje.

0 Comments:

Objavi komentar

<< Home