Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

28 travnja 2006


Dunja mirisna

Procvala je dunja svojim čudesnim cvijetom. Cvijet je bijele boje i na laticama cvjeta se vide sitne žilice crvene boje, kao kapilare koje prokrvljuju latice cvijeta. Sličan cvijet ima i jabuka samo što je nešto manji. Ne pišem to zato da bi vas nešto naučila o cvijetu, jer kad sam ga malo pažljivije gledala upoznala sam njegovu ljepotu. Pa pouka bi bila, sve na svijetu treba pažljivo pogledati da bi vidjeli ljepotu. Sjećam se da je moja baka dunje stavljala u sobu na ormar i tako unosila miris jeseni.

1 Comments:

  • At 29/4/06 8:47 AM, Anonymous Anonimno said…

    Draga Ksenija, prosli su me trci, Dunja mirisna, i sjecanje an djetinjstvo, na dunje na ormaru, na miris koji i sada imam u nosnicama...Hvala ti za ovaj post....Nadam se da ces mi dozvoliti da posudim sliku dunjinog cvata i prebacim je na svoj blog. Naravno, ako moze, ako ne, drago mi je da si je postavila na svom blogu.Dobro ti jutro , neka ti vikend bude lijep i uspjesan, a i sretan ti Praznik rada....

     

Objavi komentar

<< Home