Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

22 svibnja 2006

JASTUČAC

Tarčuka ili plavi jastučac niska je trajnica koja cvate u travnju i svibnju. Pogodan je za pokrivanje tla u kamenjaru. Ako ga se stavi u žandinjeru na povišen položaj spušta se kao slap načinjen od mnoštvo sitnih cvijetiča. Pošto ga ima u uzgoju različitih pastelnih boja bilo bi lijepo posaditi ih jedne do drugih u različitim bojama i pustiti da padaju u slapovima. To je samo moje razmišljanje. Nemam baš kvalitetne slike ali se nadam da če vam donekle dočarati kako jastučac izgleda. Meni baš izgleda kao cvjetni jastuk koji je položen kao ukras na zemlju.











1 Comments:

  • At 27/5/06 2:13 PM, Anonymous Anonimno said…

    Prekrasno .. raj za oči i dušu. Ali samo duša kao ti zna ovo prepoznati i nesebično podijeliti sa nama.
    Pozdrav Zurlice i uživaj u svom prekrasnom blogu.

     

Objavi komentar

<< Home