Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

11 svibnja 2006

NEZABORAVAK

Šumska biljka, voli sjenovito mjesto. Sitni cvjetići nezaboravne plave boje, možda je dobio ime po tome. A možda ga je ubrala djevojka i dala mladiću koji je odlazio na dalek put uz riječi ne zaboravi me. Taj sitan cvijetič jednog je dana mladiću ispao iz knjige i on se sjetio djevojke plavih očiju.



Susret


Vidjeh blistavih očiju par
Taj prekrasan božji dar
Ko biserje bijeli zubi
Senzualna ih usna rubi.
Anđeosko lice bijelo
Skladno gipko tijelo.
Kao svila njene lasi
Cijelost joj figure krasi.
Gledam, divim se liku
Zažmirim, opet vidim sliku
Otvorim oči, budan snim,
Osjećam je bićem svim.
Htjedoh pružiti ruku, milovati,
Bojim se može nestati
Kao iluzija, lijepi san
Što razvedri cijeli mi dan.
Htjedoh bujicom riječi
Produžiti vrijeme sreći,
Zadržati je još barem malo
Toliko mi je do nje stalo.
Plamen se budi u meni
Divim se toj krasnoj ženi
Dugo ću je u srcu nositi,
Da ostane, ću je prositi.
Zauvijek zajedno ćemo biti,
Sreću i ljubav ćemo graditi.

Ž. Zurl

2 Comments:

  • At 12/5/06 10:59 AM, Anonymous Anonimno said…

    Oh eto nije me bas bilo zadnjih par dana previse, samo vas zelim toplo pozdraviti i poruciti gospon Zurlu da je pjesma jako lijepa, da je bar meni tako voljeti :)
    Ugodan dan zelim!

     
  • At 12/5/06 2:46 PM, Anonymous Anonimno said…

    Zurlice, opet dokaz tvoje ljubavi i sreće ... pa si se uobrazila, nema te. Nemoj mi samo uzvratiti da je napad moja najbolja obrana ;)

     

Objavi komentar

<< Home