Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

20 svibnja 2006



Mak
Kada kažem riječ mak, stvori mi se slika u mislima , žitno polje zlačane boje i kao krv crveni makovi u njemu, kako se skladno njišu na povjetarcu. Promatrala sam mak, kako oslobađa kao od najfinije svile latice i onako izgužvane prepušta ih vjetru i suncu da ih poravna. U prošlosti su ga zvali biljka sreće zbog opijata kojeg ima u sebi, pa stvara kod čovjeka u mislima lažnu ljepotu. Kad ga vidite nemojte ga brati i ta ljepota nije ono što mislite. To je u pjesmici najbolje opisao moj zakoniti još kao dijete. Za mene je mak samo imaginacija.

Mak

U polju je cvao maleni mak
Na njega pogled baca svak'

Dječak ga ubra, život mu ote
Putem izgubi, pola ljepote

Zagreb 1955 Ž. Zurl

3 Comments:

  • At 24/4/06 1:38 PM, Anonymous Anonimno said…

    Prekrasno Zurlice, ali i malo sjetno zbog pjesme ... ma sve je lipo...

     
  • At 25/4/06 9:14 AM, Anonymous Anonimno said…

    Da i meni se na spomen imena Mak stvori slika zitnog polja pred ocima...i kazu, korov je, ali lijepo je vidjeti njegov crveni cvijet...volim ga vidjeti...Dobro ti jutro i jos bolji dan zelim....

     
  • At 2/5/06 9:02 AM, Anonymous Anonimno said…

    Dragi Ksenija i Zeljko!
    Lijepi stihovi, Zeljko a jos ljepse slike. Ipak jorgovan mi je ostao nekako u najboljoj uspomeni iz jednostavnog razloga kaj me podsjeca na mladost. Cim sam skrenul iz Ilice u Cankarevu na uglu bila je stanbena zgrada u kojoj su stanovali samo Zidovi. Odmah do te zgrade poceo je plot iza kojeg je bila manja tvornica paste za cipele, no mene je vise interesirao jorgovan koji tu rastel. Miris i boja privukla su oko, a jorgovan kao da je sugeriral, naberi me i razveseli mamu. Neznam dali je Jorgovan bio ljepsi od maming smjeska ali su skupa bili zaista nezaboravna slika. Hvala Ksenija!
    Lijepi pozdrav obojici, uzivajte u svome radu pa vam nebu nikada dosadno.
    Braco i Maureenxxx

     

Objavi komentar

<< Home