Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

09 svibnja 2006







ĐURĐICA

Mirisni cvijetak bijele boje koji se skriva u širokim listovima. Morala sam razmaknuti jednom rukom listove da bi je mogla slikati. To se najbolje vidi na slici kao da viri pokazujući svoje sitne zvončiće. Djeluje mi stidljivo a ima što pokazati kao djevojčica koja je upravo stasala u djevojku i nije svjesna svoje ljepote. Bjelina njena kao nevinost a raskošni miris mami da je ubereš.


Ljekovita je, teško mi je to napisati i otrovna ali pustimo to onima koji to znaju. Poslije branja obavezno oprati ruke sapunom u toploj vodi a trudnicama se ne preporuča branje đurđica.

4 Comments:

  • At 10/5/06 7:48 AM, Anonymous Anonimno said…

    Moj najdrazi cvijet, Prekrasan...volim đurđice i Đurđevdan mi je poseban dan...Iako nemam Romske krvi u sebi, ali nekako, taj dan u svibnju posebno volim.Dobro ti jutro i jos bolji dan zelim...

     
  • At 10/5/06 11:24 AM, Anonymous Anonimno said…

    Ali istina je da te mlade djevojke izgledaju tako nevino a znaju biti pravi otrov :))) Lijepi cvijetici, cudno je sto se toliko skrivaju, zar im nije u cilju da ih se sto bolje vidi? Ili i pcelice ima svoju znatizelju pa ih privlaci upravo ono sto se skriva iza zastora :) To mi je tako poznato...

     
  • At 11/5/06 12:32 PM, Anonymous Anonimno said…

    Volim svog uju ali nepoznam ga na blogu.Svaka njegova pjesma je lijepa ali me dojmmi ko kišni oblačić iznad tvog lijepog cvijeća.Moj je ujo vedra i vesela osoba i odiše veseljem i zato ga jako jako .....volim

     
  • At 11/5/06 5:33 PM, Anonymous Anonimno said…

    Lijepo je od mog nećaka kada vidi naš sklad i kako se nadopunjavamo, a to vrijedi i za cijelu našu familiju, a naročito za Coku i Cokiće, koje jako, jako volimo.

     

Objavi komentar

<< Home