Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

28 svibnja 2006







SMOKVA

Naišla sam na ove dvije slike u svojoj arhivi i smatram da ih moram pokazati i vama .
Toliko su neobične i ako bolje pogledate kolika je borba za životom u te dvije smokve. Prva slika pokazuje smokvu koja raste nad samim morem. Korijen joj se nalazi u kamenu ispod same rive, gdje je vjerojatno naišla na slatku vodu. Selce ima dosta izvora uz samo more. Stiska je riva, zaljeva je more, automobili je guše sa auspuhom. Pa kako joj uspijeva da tamo živi? Druga slika prikazuje smokvu koja je narasla sa vanjske strane ograde između asfalta i betonske ograde. Kako se vidi na slici ušla je sa svojim granama u vrt i kao da kaže želim biti sa vama ja sam vaša..
Smatra se da je smokva bila jedna od prvih biljaka koje su bile kultivirane za ljudsku ishranu . Što se tiče kozmetičke upotrebe postoje podaci da se i
Kleopatra koristila različitim pripravcima od smokve kako bi joj koža uvijek bila mekana...
U priobalju je sastavni dio rituala izražavanja dobrodošlice nuđenje gosta rakijom i suhim smokvama. A tko je nosio smokvin list?



















1 Comments:

Objavi komentar

<< Home