Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

05 lipnja 2006


MOJ RAJ

Pregledavala sam arhivu da odaberem o kojem cvijetu da vam danas pišem. Došla sam do zaključka da niste vidjeli moj raj na zemlji. Da, raj za mene po kojem šetah sa fotičem i kradem motive cvijeća.
Susjede koje uređuju svaka svoj dio raja, nisu ni malo ljute na mene što im hodam stazama ljepote. Dapače zovu me ; Ksenija dođite tu je procval…….. To je tako lijepo od njih, pogotovo zato jer ne vide ni jednu fotografiju koju napravim. A šta da radim sada je vrijeme digitalizacije. Pročitale su one u jednoj reviji da sam dobila prvu nagradu za fotografiju (jao kako se hvalim) . I tako ja dobro prolazim da mi ni jedan cvijet ne promakne u tom raju. Opet ste uskraćeni mogućnosti ovog bloga jer ne mogu pokazati sve što bi htjela. Ovo posvećujem svojim dragim susjedama i njihovom trudu.



0 Comments:

Objavi komentar

<< Home