Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

05 lipnja 2006

Ovo je posvečeno posijetiteljici mog bloga

JASMIN

Ti, zaljubljena djevojko. Prepuna divnih osječaja kažeš da ti je cvijet jasmina najdraži. Vjeruj mi i treba da ti je najdraži. Po onom što pišeš ti i jesi taj cvijet.Zavodljiv miris jasmina nosi dio mirisa iz cvijetnog raja . Prva je žena sigurno imala kožu bjeline jasmina i mirisala je po jasminu.
To je miris blaženstva, djevičanstva i ima nešto erotično u sebi. Kleopatra se mirisala i čak je naredila da se namažu jedra jedrenjaka da bi lakše zavela Marka Aurelija . Jasmin senzualno ulje, opojnog mirisa, "podgrijava" emocije; afrodizijak. Opušta, smiruje i podiže samopouzdanje; antidepresivno ulje.Bijelina cvijeta jasmina nema ništa od zla i ništa prljavog to je cvijet čistoče.
Jasmin je nacionalni cvijet Kube.

P.S. Uspjela sam pronači jednu sliku jasmina u svojoj arhivi. A ove godine nisam uspjela u slikanju jasmina zbog lošeg vremena.U mom raju jasmin je upravo ocvao.

3 Comments:

  • At 6/6/06 9:23 AM, Anonymous Anonimno said…

    ti si prekrasna! puno, puno ljepša i od jasmina kojeg toliko volim! a sada ga volim još više.. znala sam da je afrodizijak, ali ovo za jedra nisam znala.. na ovoj slici je divan, baš si ga "uhvatila".. hvala ti, hvala od sveg srca!!! ostavljam ti veliki osmijeh i puno pusa!!!

     
  • At 6/6/06 7:28 PM, Anonymous Anonimno said…

    Ma neeee nije to bilo na vas komentar ma da...to je bilo objasnjenje jer nekima nije bilo jasno sto sam zapravo mislio. Nisam ja takva osoba da se prepucavam, samo sam htio objasniti stajalista iza kojih stojim, nisam niti pomislio na vas Ksenija :) Lijepo je kad mozemo posjetiti najdraze cesto medutim ja to nazalost ne mogu niti sa bakom i djedom sa jedne strane a niti sa druge strane jer obadvije strane mi nisu u ovoj drzavi :( Tako da se moram zadovoljiti da jedne vidim 2 puta godisnje a djeda vidim cak jednom u 2-3 godine. Medutim stanje doma mi je daleko od otudenosti, pa je cijela ta tema mozda iz moje perspektive ali eto ja sam sretan da je tako, bolje nego da nije. Ipak znam kakvo su mi djetinjstvo imali bake i djedovi a pogotovo sam dobio dosta informacija o prabakama i pradjedovima i mogu reci da je svih osam imalo uzasno tezak i nepravedan zivot. Dok danas gledam kako svi imamo sve sto nam treba a onda govorimo kako nam je tesko :) Eto tako, pozdrav veliki!

     
  • At 9/6/06 7:22 PM, Anonymous Anonimno said…

    Imam grm jasmina ali sam ga prošle jeseni "malo upropastio" šišanjem, zbog čega mi ove godine nije cvjetao kako treba :(
    Inaće taj jasmin lokalno zovemo "Jasminka" jer imam sitnije cvjetiće. Imali smo i onaj sa krupnim cvatom prije dosta godina.

     

Objavi komentar

<< Home