Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

09 listopada 2006














Fotografije nisu nešto i fotič isto pa mi ne zamjerite.
Kupila sam jučer drugi samo čekam ptičice da mi poziraju.

Razmišljala sam kada sam već pisala o grlicama, ne bi bilo pošteno da vas ne upoznam koje još ptičice žive u mojem raju. Samo jedna napomena . Živim u Novom Zagrebu i zamislite za sada je taj raj nedirnut. Nalazi se između frekventne prometnice i zgrade u kojoj i ja živim a ima 321 stan.

Uspjela sam prepoznati: Palčića sitnog, pa izgleda mi kao mala loptica. Žuna koja mi redovno dolazi na lješnjak A kad ga nema na drvetu uvijek se nađe koji kod mene. Kad nađe lješnjak odnese ga do jorgovana i stavi u rašlje grana pa počne sa ritmičkim kljucanjem dok ne dopre do mekanog djela. Interesantno je da to sjenice prate sa zanimanjem jer znaju da će se i za njih naći mrvica. Zeba divnih boja, potrošila sam sate i sate da je nađem na internetu, naravno nisam znala pod kojim imenom da je tražim. Sjenice, mislim da svi poznajete te živahne i jako korisne ptičice u našim vrtovima. Po zimi im se odužim tako da im vješam lojne kugle na drveće. Dolaze mi dvije vrste sjenica. One sitnije građe imaju „plavu kapicu“ i makar su u manjini uspijevaju se izboriti za svoju lojnu kuglu. Svrake sa svojim divnim crno bijelim perjem koje se presijava na suncu. Uveseljavaju me svojom igrom lova na mačke. Nasmijala sam se do suza kad se spustila sa drveta kao borbeni avion u brzom pikiranju udarila macu po glavi i to završila u još bržem uzletu na drvo. Fantastične su kada nađu tvrdi komad kruha i stave u vodu da se razmoči i onda ga pojedu u slast. Samo im još nije jasno kada stave kost zašto to ne djeluje.

0 Comments:

Objavi komentar

<< Home