Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

13 listopada 2006


Kerrija japonica

Želja mi je da vas upoznam sa jednom biljkom koja se prilagodila ja mislim među prvima na zagađenu klimu oko nas. Može rasti na samom raskršću ako ima sunca..Pogodna je da raste uz same ograde ne smeta je prašina sa ceste. Raste u širinu i to do visine 1,5 m. Kad sam prvi puta vidjela tu biljku bio je Uskrs i njezini cvijetovi žute boje podsjetili su me na žumanca i pomislila sam kako cvate baš u prikladno vrijeme. Podaci govore da cvijeta od svibnja do rujna i da je najduže cvatuća biljka. Ja bi rekla od travnja jer pratim već nekoliko godina početak njene cvatnje. Vjerojatno ovisi o meteorološkim uvjetima. Da zaključim ta biljka je naučila kao se boriti sa zagađenim zrakom. Kad bi barem nas mogla naučiti. Mene to plaši. A vas ?



3 Comments:

  • At 14/10/06 10:05 PM, Anonymous Anonimno said…

    Prije par dana, prvi puta sam pročitala nečiji blog i to baš Vaš.
    Zainteresirao me Vaš krumpirov grm pa sam Vam napisala neke savjete oko uzgoja. Svaki dan očekujem dokaz da ste pročitali moj komentar, ali uzalud jer Vašeg odgovora nema. Jutra su sve hladnija, a ja kao velika ljubiteljica cvijeća bojim se da će Vam se krumpirov grm smrznuti ako ga ne maknete iz vrta. Veliki pozdrav od Kike!

     
  • At 14/10/06 11:47 PM, Blogger Ksenija said…

    Oprosti molim te ne znam kako se to moglo desiti. Savjet mi je prenjela cvijetak mali i bila sam jako zahvalna i hvala još jednom. grm je posađen u vrtu i nemogu ga unjeti.Žena koja mi ga je prodala rekla mi je da može ostati vani i nažalost nemam mogičnosti da ga unesem i taman da je u tegli. Razmišljala sam da mu skratim grane i pokrijem ga borovim granama drugo ne mogu učiniti za njega. Oprosti na ti nekako sam navikla da na blogovima tako komuniciram.Kika još jednom velika hvala na brizi i na dolasku na moj blog i kako vidiš ja sam ljubiteljica prirode i jasno mi je da si se zabrinula nemam riječi isprike.

     
  • At 16/10/06 1:03 PM, Anonymous Anonimno said…

    neka ti dan bude lijep i uspjesan....

     

Objavi komentar

<< Home