Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

11 listopada 2006

Mali poletarci, nadam se da ih niste zaboravili sasvim dobro napreduju i imaju sreće služi ih dobro vrijeme.
















Dio II

Nastavak drugi i gotovo sa mojim ptičicama, Ako se pojavi koja nova svakako ču je slikati i upoznat vas sa njom. UH, skoro sam zaboravila kupila sam novi fotič i sada moram učiti. Za probu sam slikala sada već poletarce u gnijezdu koji dobro napreduju i zato sam jako sretna.

Spuste se i vrane ali drže se podaleko od nas gledajući sa nepovjerenjem. Jednu veće sam slušala čudan zvuk koji se širio po vrtu. Najprije je zvuk podsjećao kao da mali psić plače pa onda kao da cvili ljuljačka. Uzela sam bateriju i uputila se sa svojim suđenim u potragu. Našli smo ćuka. Veselju nije bilo kraja. Redovno nam dolaze na pašu prepelice i to cijelo jato, nešto čupkaju preokreću lišče i dobro se hrane, zapravo tako dobro da zbunjuju vrapce koji dolete misleći da tu ima nešto za njih i zbunjeno trčkaraju od jedne zebe prema drugoj.

Vjerujte mi uživam cijele godine u ptičicama. Jedina mi je briga da imaju vode po ljeti i zimi. Da zaboravila sam brinem se i za sjenice kad je jako niska temperatura. Možda će doći dani kad ču moći kupiti bolji fotić i slikati ptičice kao i sada cviječe pa da uživamo zajedno. Ima i ježeva koje srećem na veće u šetnji vrtom. Ali to je druga priča ni malo lijepa pa neznam da bi je trebalo pisati. Kada budete roditelji i vi koji ste sada objasnite djeci kako izgleda jež i kako je koristan u lancu života. Voljela bi da ne dolazi do zabune pa da ta draga stvorenja žive na miru svoj noćni život.

1 Comments:

  • At 12/10/06 1:26 PM, Anonymous Anonimno said…

    ma neka su sretni i veseli.... i neka ih krila sluze, kad krenu na let, ne probni,nego onak pravi...lijep ti i ugodan ostatak dana zelim...

     

Objavi komentar

<< Home