Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

19 studenoga 2006





Lješnjak

Kada netko spomene lješnjak meni se mislima stvorit slika vjeverice sa lješnjakom. Netko vidi čokoladu sa lješnjacima. Mišljenja sam da si rijetko tko zamisli sebe kako razbija ljusku lješnjaka i jede ga .A trebalo bi ga jesti, pogotovo ljudi koji imaju problema sa kolesterolom. Ako vas muči žgaravica prežvačite par sjemenka. Lješnjak je po sastavu sličan orahu, i ako nešto manje mastan kaloričan. Važna je namjernica za makrobiotičare i vegetarijance. Zanimljivo je da su neki narodi rese (cvijet lješnjaka) sušili i mljeli pa dodavali brašnu za kruh. Kod mene u vrtu na lijesku u zimskom periodu redovno dolazi žuna, Zna ona da ču ja ostaviti koji lješnjak za nju. Dugo je vremena poznat i korišten u narodnim slavljima jer je simbol za plodnost.


Citat iz knjige

Ah, te supruge

Bilo bi puno više sretnih brakova
kada bi se muškarci potrudili
razumjeti žene,a žene pokušale
razumjeti nogomet.

5 Comments:

  • At 19/11/06 11:14 PM, Anonymous Anonimno said…

    eto, sad je 23 h, i ja cu morati da sidjem do prodavnice da kupim neku cokoladu :)

     
  • At 19/11/06 11:41 PM, Anonymous Anonimno said…

    Baš si zloća ;) Mislim da ću i ja morat do smočnice po komad čokolade, na žalost imam samo s rižom! Za kaznu, sutra hoću post o riži ;))) (šalim se naravno)

     
  • At 20/11/06 6:39 PM, Blogger Ksenija said…

    Puste želje moje,da mi je otići do rižinih polja i slikati pa bi ti ja napisala i o riži. Hej nisam te ja pozvala na ovaj blog na onom blogu imaš neobićnosti još samo danas i sutra do podne možda.Pozdravček tebi tipkamo se

     
  • At 20/11/06 7:23 PM, Anonymous Anonimno said…

    Joj ljesnjak i cokolada. Njam. :))

     
  • At 24/11/06 11:27 AM, Anonymous Anonimno said…

    mmmmmm, obozavam ljesnjake....Zelim ti lijep i uspijesan dan i neka ti i cijeli vikend bude takav...

     

Objavi komentar

<< Home