Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

08 veljače 2007




Naučnici su krenuli sa daljnjim istraživanjem i organizirali su u jednoj šumi spavanje na drveću i sa drvećem jer žele istražiti kako to djeluje na ljudsko zdravlje. Za sada su ustanovili da su snovi potpuno drugačiji i bolji pa da osjećaju povezanost sa stablom. Sjećam se da mi je rekao mamin rođak koji je živo na selu da mu je najslađe spavati pod stablom i da se tamo najbolje odmori. Probajte spavati pod jabukom ali kada su jabuke na stablu pa vam koja padne na glavu i vikneteEureka……..(možda se obogatite) šala mala. Probala sam da se naslonim na stablo i pogledam gore u njegovu krošnju i čula sam samo šuštanje lišća i meni je to bila divna melodija za odmor duše.
A sada novost za neke koji vole razgovarati sa cvijećem sada mogu uživati u glazbenoj pratnji zahvaljujući japanskom izumu sa kojim možete listove i latice priključiti na elekt
ronsko pojačalo.

Ovo vam prenosim kratku vijest

Pojačalo govora cvijeća naprava je koju je izradio Let's Corp, nalazi se u vazi ili tegli te šalje glazbu u pravoj frekvenciji koja zavibrira stabljiku i tada se to pretvara u zvuk. Izum se može priključiti na CD player ili radijski prijemnik. Gdje god želite glazbu prirodno integriranu u prirodno okruženje, tvrdi manager tvrtke proizvođača Hirohiko Okugawa i dodaje kako očekuje da će uređaj biti vrlo popularan u hotelima i bolničkim predvorjima.

Ima samo jedan naćin da se voli tisuću žena;
a to je da se od tisuču žena
voli samo jedna

(Deval)

1 Comments:

  • At 10/2/07 11:02 AM, Anonymous Anonimno said…

    ovaj post mi se zaista svidio, jer nisam znala ovo o cvijecu, vec sam ti to rekla, ali eto, i ovdje sam ponovo procitala...ja am ipak nekako vezana vise za ovaj blog, nego onaj drugi...ali eto, malo tamo, malo ovdje...:-))) lijep ti i ugodan dan i vikend zelim...

     

Objavi komentar

<< Home