Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

09 travnja 2006




Crnjika----Kod Šveđana „djevojka u zelenom“, kod Engleza vrag u grmu“, a kod nas ima nadimak „konjska smrt“, meni se osobno više sviđa još jedan naš nadimak, „mačkov brk“.

Tek kasno u jesen crnjika daje plodove u obliku bijelih okruglih glavica. Ti tobolci puni sjemena nalik su bijelim napuhanim mjehurima. U jesen ih možemo nabrati i imati kao ukras preko zime.

Sjeme ovog cvijeta su koristili u Egiptu za izradu ulja koje im je služilo kao lijek kod mnogih bolesti.
.
Postoji izreka da, „ crni kumin liječi sve bolesti osim smrti“.
.
Ovaj cvijet prekrasne plave boje sam slikala na puno načina i jednu sam sliku imala na računalu kao desktop. Došao nam je rođak iz Australije i bio uvjeren da je to slika samog programa a ja sam bila tako ponosna, znaći isplatilo se načiniti puno slika da bi koja bila ona prava.
.
.
.
.

Ostajem kod naziva :


Djevojka u zelenom.

1 Comments:

Objavi komentar

<< Home