Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

24 ožujka 2006



Tratinčica
U poznali smo je hodajući i ležeći na travnjacima. Nema mi nešto ljepše nego vjenčić od tratinčice na glavi djevojčice .Kod tratinčice je vrlo interesantno da slijedi kretanje sunca kao suncokret. Medonosna je biljka pa je vole pčele, ko je imao sreče da trči bos po livadi sigurno je osjetio ubod pčele.

4 Comments:

  • At 26/3/06 6:49 PM, Anonymous Anonimno said…

    Da, krasan cvijet, sjecam se , kao djevojcica, onako u pocetku puberteta, znala sam kidati latice onim sistemom "voli me, ne voli me" pa kako na kraju ispadne...a travnjak je bio pun tratincica....

     
  • At 27/3/06 10:48 PM, Blogger Ksenija said…

    Nadam se da si i stavljala vjenčić na glavu....
    Hvala.

     
  • At 3/4/06 8:25 PM, Anonymous Anonimno said…

    ovo neide

     
  • At 3/4/06 8:26 PM, Anonymous Anonimno said…

    ide ide ide super

     

Objavi komentar

<< Home