Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

21 travnja 2006


MAGNOLIJA

Dobila je ime po Pierre Magnolu koji ju je dobro proučio. Klinička studija je pokazala da ekstrakt kore magnolije liječi tjeskobu, stvaranje ovisnosti, pad koncentracije. Ja bi dodala.
Pogled na nju u proljetnom sunčanom danu liječi depresiju. Kad sam prvi puta susrela drvo magnolije poželjela sam da je dodirnem i otišla sam u Botanički vrt. Pružila sam ruku prema prekrasnom cvijetu da ga pomazim, nisam uspjela , djeda sa štapom me spriječio i kako da dokažem da su mi namjere bile drugačije. Puno je godina prošlo dok to nisam ostvarila. Jučer sam dobila granu magnolije i mogla sam je maziti i slikati.

1 Comments:

  • At 22/4/06 9:55 AM, Anonymous Anonimno said…

    U dvoristu zgrade u kojoj sam odrasla, gdje i sada zivi moj otac, ima magnolija, prija joj toplo, mediteransko sunce, a i nekako je u zavjetrini, prekrasno cvjeta, uzivam u njenom izgledu kad odem na more...Lijep ti i radostan vikend zelim...

     

Objavi komentar

<< Home