Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

18 svibnja 2006




BOŽUR

Božur, cvijetovi mogu biti veličine do petnaest centimetara i ozbiljno konkuriraju kamelijama samo ih još nitko nije uzeo na snimanje filma. Na Kosovu vjeruju gdje izraste crveni božur da je to mjesto kosovskog junaka. Omiljen je zbog raskošnih cvjetova i ako stavite jedan cvijet u vazu lijepo je a ako stavite tri to je već raskoš. Možda vas zanima karakteristika cvijeta, na koju ste navikli ako čitate moja razmišljanja. Pa da znate on je prekrasan i šta če mu više.


2 Comments:

  • At 19/5/06 7:52 PM, Anonymous Anonimno said…

    Jesi li vidjela? Uspijela sam da ti napišem komentar i to bez uputa, ha ha. Ma,nisam ti ja taj post pislala zbog sebe. Zapravo broj komentara nije nimalo presudan. Ali činjenica ostaje da preko tih komentara, mi blogeri, smo u kontaktu, zar ne? No, htjela sam dati naglasak na to kako neki svim silama žele postići što veći broj komentara ne shvaćajući da će to postići samo onim pravim putem i razmišljanjem. Laka ti noć...lijepe snove...cmokkkk. (teuta 12.05.2006. 01:04)


    Draga prijateljice, drago mi je ad si bolje, i cuvaj se, ova viroza je gadna jer taman kad pomislis da si ozdravila, ponovo se vrati temperatura...Bar je meni bilo tako. Ugodan ti dan zelim, ovdj eje jutros bilo suncano, sad je pravo nevrijeme sa kisom... (mirisdunje 17.05.2006. 13:53)

     
  • At 20/5/06 1:24 PM, Anonymous Anonimno said…

    Uh predivni su, malo vise mi se svida ova ljubicasto roza verzija :) Topli pozdrav saljem i to doslovno topli jer ja se ovdje u Rijeci kuham :)))

     

Objavi komentar

<< Home