Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

27 svibnja 2006

ŠEBOJ

Posebnost u svakom vrtu. Zanimljiva boja zlatno, narančasto, crveno smeđa.
Ugodnog je mirisa i neka vam ne bude teško pokloniti se pred ovom biljkom i uroniti nos u njene zlačane cvijetove. Kad dignete glavu pazite kuda če te pogledati da se nebi desilo da se zaljubite u krivu osobu. Ako čitate moje postave znam da ste navikli da svakom cvijetu dam karakteristiku, pa šeboj je jednostavno mirisno ljep. Ako vam netko pokloni šeboj znači da vam želi vječnu ljepotu.

4 Comments:

  • At 22/3/07 10:05 PM, Anonymous Anonimno said…

    Moja mama obožava šeboje pa dijeli s Vama isto oduševljenje! :)

     
  • At 24/3/08 12:08 PM, Anonymous Anonimno said…

    Ove godine prvi put sadim šeboje u svojoj bašti pa sam baš htela da vidim kako izgledaju... Oduševljena sam. Hvala za prelepe slike.

     
  • At 14/4/08 2:16 PM, Anonymous Anonimno said…

    to je jedna stara vrsta koju pamtim iz djetinjstva..u dalmaciji je zovu viola, a u okolici zagreba fajgl....na žalost više je nema puno u izvornom obliku boje meda....danas sam napokon dobila sjeme..proizvodi ga semenarna iz ljubljane, a nadam se da ću dobiti i još neko orginal iz starih vrtova...vidjećemo koje će biljke bolje mirisati..baš se radujem.....

     
  • At 14/4/08 7:02 PM, Blogger Ksenija said…

    Tako ni je drago da ova stranica ima posjetioce jer šeboj to zaslužuje. Hvala na lijepim rječima sjeme se i kod mene može nači ako treba nebi bio veliki problem . Hvala na posjeti

     

Objavi komentar

<< Home