Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

02 svibnja 2006


Upravo je procvala pa sam je odlučila staviti još jednom, da vam pokažem njenu ljepotu

Aquilegia kitabelii Schott Kitajbelov pakujac (rijetka biljka)Porodica: Ranunculaceae. Temeljem Zakona o zaštiti prirode vrsta je zaštićena 1976.g. na svim prirodnim nalazištima.

Aquilegia kitaibelii, tj. kitajbelov pakujac u čast botaničara P. Kitaibela (1757-1817).


Gledam taj zanimljiv cvijet i svaki puta mu se divim.Cvijet plave boje a podsuknjica bijela .Cvijet roza boje podsuknjica plava ili bijela. Sve moguće kombinacije, a kakvu tek izdržljivost ima. Na djelu napuštene zemlje razmnožile su se Aquilegie i nikako nisu mogle pokazati svu svoju ljepotu jer su ih pred samu cvatnju pokosili. To je trajalo nekoliko godina, dok nije prestalo zanimanje za taj dio zemlje. Naravno da sam se bacila na posao da ih presadim u vrt i one su me nagradile svojom ljepotom .Preporučam ih svakom uzgajivaču. A šta je mistično kod tog cvijeta, pa to što su im haljinice različite. Pozirale su mi, a ja sam to znala iskoristiti.

3 Comments:

  • At 3/5/06 10:24 AM, Anonymous Anonimno said…

    dobro ti jutro i neka ti i dan bude isti takav, lijep i uspjesan...

     
  • At 3/5/06 11:39 AM, Anonymous Anonimno said…

    Puno pozdrava Ksenija! A sto reci za ovaj cvijet, naprosto je nevjerovatno da postoji nesto toliko lijepo. Inace nisam nikada previse volio biljke, odnosno kada bih usao u cvjecarnu prvo bih kaktuse gledao. Cini se da bi vas blog to vrlo lako mogao promjeniti, tek sada vidim kakvu ljepotu ta njezna stvorenja skrivaju :)

     
  • At 3/5/06 10:08 PM, Anonymous Anonimno said…

    Meni one izgledaju kao da ih je stvorila mašta nekog umjetnika. Doduše priroda je najveća umjetnica, ali one su mi oduvijek nestvarne...kao izmišljenje.
    Za puževe kažu da je dobro posaditi neven, a možda neki savjet pomogne s ove stranice http://www.svetbiljaka.com/index.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1109&highlight=pu%C5%BEevi

     

Objavi komentar

<< Home