Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

29 travnja 2006


TULIPAN I JORGOVAN
Nadam se da svi znaju pjesmu; tulipan jorgovan
to su cvjeta dva ljubili se grlili se sve do pola dva.
Procvao je jorgovan i kad šetah po vrtu opija me svojim mirisom. Jorgovan nas svojim zamamnim mirisom zove da mu lomimo grane. Da dobro ste pročitali on to voli i zato nas druge godine nagradi sa još više cvjetova. Smatram ga mazohističkim drvetom. Posadit ču lukovice tulipana ispod jorgovana pa neka se vole.

UVIJEK SAM TU

Htio bi da sam sjena
Za tvojom bih stopom išao
Pratio te svakog trena
I dah i srce bih stišao


I u mraku mrklom, bio bih tu
Da znaš da nisi sama
Da te vodim, pruži ruku
Da osjetiš ljubav među nama

Ž.ZURL

7 Comments:

  • At 30/4/06 11:38 AM, Anonymous Anonimno said…

    Ah, ja moram priznati da sam uvijek volio zivotinje malo vise nego biljke, ali ove slike su me ostavile bez daha, zapravo samo je jedna ljepota prirode koja me je zadivila vise, a to su nebule u dubini svemira, npr. ovaj linkic http://www.spacewallpapers.net/wallpapers/thumbnails.php?album=2
    Pozdrav i ugodan dan zelim i 1.maj isto :)))

     
  • At 1/5/06 10:27 AM, Anonymous Anonimno said…

    Draga moja prijateljice, tebi i suprugu zelim sretan Praznik rada i neka vam dan bude lijep i uspjesan. Pozdrav iz poluoblacnog sarajeva, nema kise, za divno cudo.

     
  • At 15/1/10 10:23 PM, Anonymous Anonimno said…

    I want not acquiesce in on it. I regard as precise post. Especially the title attracted me to be familiar with the sound story.

     
  • At 19/1/10 8:31 PM, Anonymous Anonimno said…

    Good brief and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Say thank you you for your information.

     
  • At 21/1/10 5:20 AM, Anonymous Anonimno said…

    Easily I to but I about the post should have more info then it has.

     
  • At 21/1/10 11:01 AM, Blogger Ksenija said…

    Interested tunes such songs? I do not understand what you want

     
  • At 21/1/10 3:28 PM, Anonymous Anonimno said…

    Easily I agree but I contemplate the collection should secure more info then it has.

     

Objavi komentar

<< Home