Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

03 lipnja 2006




NAPRSTAK

Digitalis purpurea To je cvijet kojeg nema u mom raju pa sam ga potražila u nekim drugim vrtovima. Moram priznati da me je iznenadio svojom veličinom . Pa, cvijet mu zbilja izgleda kao naprstak a i lijep je. Zanimljivost koju sam našla . Navodno da je ekstraktom tog cvijeta liječen veliki
Slikar Vincet van Gogha .Pronašla sam podatke da je biljka otrovna ali sa dobrim znanjem može i pomoći kod slabosti srca. Popratna pojava je da u terapiji liječenja pacijenti vide svijet kroz žuti filtar, tj. Sve im je žućkasto. Pa možda su i zato slike poznatog slikara Vincet van Gogha bile u žućkastom tonu.

4 Comments:

  • At 4/6/06 9:24 AM, Anonymous Anonimno said…

    ja sam oduševljena tvojim slikama i postovima!! pa svaki dan me naučiš nešto novo.. volim cvijeće, ali jedan me posebno privlači - jasmin! najdivniji među cvijetovima.. :o) pusa!!

     
  • At 4/6/06 4:08 PM, Anonymous Anonimno said…

    Ajme Zurlice, ovo je predivno... nemam riječi ...

     
  • At 4/6/06 11:10 PM, Anonymous Anonimno said…

    Ugodan pocetak tjedna zelim :)

     
  • At 5/6/06 11:22 AM, Anonymous Anonimno said…

    Dobro jutro, vratila sam se, zelim ti lijep i uspjesan dan...

     

Objavi komentar

<< Home