Ksenija

Živim u urbanoj sredini, na sreću ima dosta prirode. Kad sam otišla u mirovinu otkrila sam digitalni fotoaparat i kako je divno da mogu slikati prirodu. Na žalost već sam jedan fotić istrošila i nadam se da ću nekako doči do drugog. Ovaj sam blog otvorila da podijelim slike sa vama i isto tako neka svoja razmišljanja. Ono šta je lijepo meni ne mora biti vama pa možete biti i strogi u kritici. Ovo što sam slikala nije profi a nisam ni ja.

23 rujna 2006

D I V I Z M A

Zovu je još i kraljevska svijeća

Šetajući jednog dana svojim vrtom (čitaj rajem) ugledala sam velike listove do same zemlje poslagane u krug . čudom sam se čudila , pa kakva je to biljka sa listovima koji zauzimaju oko pola metra u krug ? Pustila sam da raste pa da vidimo šta će to narasti. Pojavilo se još takvih krugova. Moje strpljenje je bilo nagrađeno kad je iz sredine narasla stabljika visoka oko jedan metar uspravna i pokrivena gustim vunastim dlakama. Onda su se pojavili žuti cvjetići u klasu. Sad kad sam imala sliku saznala sam da se zove divizma a neki je zovu, divlji tabak, svećnik, vučji rep i zovu je još i kraljevska svijeća.A najbolje od svega ta vitka i visoka ljepotica je ljekovita. Beru se cvijetovi i lišče u vrijeme cvatnje. izvanredno je sredstvo za mazanje bolesnih očiju i za masažu kod reume i kostobolje. Ulje od divizme priprema se tako da se boca napuni do polovice sitno isjeckanim listovima divizme, prelije se čistim maslinovim uljem, začepi vatom i ostavi na suncu 40 dana..

Kako je lijepo kad ti ptičica donese na dar takav poklon.



11 Comments:

  • At 24/9/06 1:29 PM, Anonymous Anonimno said…

    Uzivaj u nedjelji, jos ako je ovako suncana, kao kod mene, u Sarajevu...Pozdrav ti saljem...

    divizma uspijeva i kod nas, u Dalmaciji, i zaista ej lijepo vidjeti onako, u kamenjaru...mislim da ne zahtijeva puno vode....

     
  • At 24/9/06 8:25 PM, Blogger Ksenija said…

    Mirisdunje, upravo mi se vratio kum iz sarajeva gdje je bio da snime neke scene filma sa glumcem (ajme neznam napisati pravilno njegovo ime Sigurno su ga najavljivali da dolazi) i pun je utisaka pa sam tako i ja puno toga saznala pa i to kako imate jeftin taxi. Hvala na posjeti.

     
  • At 25/9/06 12:43 AM, Anonymous Anonimno said…

    Pa ja toga imam u svom vrtu...da nije Vas nikada ne bi znala što je...Laku Vam noć,gospođo Ksenija...

     
  • At 25/9/06 12:21 PM, Anonymous Anonimno said…

    Vidim, moja draga mjestanka je bila tu, kazem, toga ima u nasem kraju, samoniklog u izobilju ...

    Hvala na lijepom komentaru i uspjesan dan ti zelim...naravno, i suprugu isto...

     
  • At 25/9/06 3:04 PM, Anonymous Anonimno said…

    da, da, svaka biljka ima svoju zadaću

     
  • At 26/9/06 6:16 PM, Anonymous Anonimno said…

    lijep i ugodan ostatak dana ti zelim...

     
  • At 26/9/06 7:57 PM, Anonymous Anonimno said…

    na flickru me samo ubaci kao svoj kontakt i ja ću dobiti tvoj link, tamo se možemo komentirat i dopisivat, jesi li poslala ono pitanje u vrt? pozdrav

     
  • At 26/9/06 10:52 PM, Blogger Ksenija said…

    Siscijanka, bila sam ti ja na flikiru i ja to neznam, zaboravila si da neznam jezik i to meni nede. Ovo što sam napravila to je išla sa nešto malo znanja. Znam napisat poštu i poslati. Tamo sam ti ksenija1.

     
  • At 27/9/06 10:03 PM, Blogger Ksenija said…

    Siscijanka, nisma znala da znam!!! ostavila sam ti poruku.

     
  • At 28/9/06 10:10 AM, Anonymous Anonimno said…

    Neka ti dan bude lijep i uspjesan...u ocekivanju slijedeceg posta pozdravljam...

     
  • At 28/9/06 5:53 PM, Blogger Ksenija said…

    Mirisdunje, Znam da nije ugodno doči na blog a ono ništa novog . Eto i ja sam posustala pomalo iscrpljujem svoje zalihe pa sam malo razrijedila postavke. Hvala na dolasku.

     

Objavi komentar

<< Home